Velká část toalet ve školách a školkách je ve špatném stavu, což 
vyplynulo z loňského průzkumu agentury MRThink mezi řediteli mateřských 
a základních škol. Na základě toho spustila společnost Unilever soutěž 
Domestos pro školy, jejímž cílem je úroveň sociálních zařízení 
v mateřských a základních školách zlepšit. „Abychom školám umožnili 
kompletní rekonstrukci, spolupracují s námi na soutěži značky RAKO 
a RAVAK, které školám dodají keramické obklady a sanitární keramiku,“ dodává Irena Bohuňková, brand manažerka značky Domestos.
Česká značka keramických obkladů RAKO věnuje osmi nejúspěšnějším školám a školkám v České republice a stejnému počtu výherců na Slovensku objektovou keramiku RAKO OBJECT.
Soutěž Domestos pro školy probíhá v termínu od 14. 9. 2015 do 22. 11. 2015 a je určena mateřským školám a prvním stupňům základních škol. Školy se do soutěže registrují pomocí formuláře umístěného na soutěžních stránkách www.domestosproskoly.cz. V průběhu první poloviny školního roku pak musejí plnit aktivity ke zvelebení sociálního zařízení, za které získávají body. Školám v soutěži mohou pomáhat i rodiče dětí, buď nákupem produktů Domestos, nebo hlasováním pro vybranou aktivitu.
podle podkladů společnosti Lasselsberger
 					
										
				Česká značka keramických obkladů RAKO věnuje osmi nejúspěšnějším školám a školkám v České republice a stejnému počtu výherců na Slovensku objektovou keramiku RAKO OBJECT.
Soutěž Domestos pro školy probíhá v termínu od 14. 9. 2015 do 22. 11. 2015 a je určena mateřským školám a prvním stupňům základních škol. Školy se do soutěže registrují pomocí formuláře umístěného na soutěžních stránkách www.domestosproskoly.cz. V průběhu první poloviny školního roku pak musejí plnit aktivity ke zvelebení sociálního zařízení, za které získávají body. Školám v soutěži mohou pomáhat i rodiče dětí, buď nákupem produktů Domestos, nebo hlasováním pro vybranou aktivitu.
podle podkladů společnosti Lasselsberger
                                    







     
 
 
 





Pánové, děláte mi radost. Světlíky, jako na Vinohradech a split level v garážích, jako pod Dostavbou národního divadla. Děkuji
Tak do toho rozhodně jděte. Určitě nebudete litovat ;)
Dost uvažujeme o tom smaltovaném skle.
Jde o tiskovou zprávu T-mobile. Kasá se tedy ten, kdo si zasmluvnil jméno arény a kdo má průraznější PR. :-)…
Snad jsem to někde prehledl, aneb kdy dospějeme k tomu, ze se ocení a zmíní i ten, kdo stoji za…