BMI BRAMAC byl podruhé v řadě za sebou zvolen nejdůvěryhodnější
značkou ve stavebnictví. Vítězství obhájil v rámci jedinečného
marketingového programu Důvěryhodné značky. Program již čtvrtým rokem
pořádá společnost Atoz marketing. Jeho cílem je usnadnit zákazníkům
orientaci v široké nabídce produktů napříč spotřebitelským trhem a měl
by sloužit ke zviditelnění produktů špičkové kvality.
Do jedné z nejrozsáhlejších nezávislých anket zaměřených na
spotřebitelskou důvěru u nás, vedené agenturou Nielsen Czech Republic,
se ve druhé polovině září zapojilo neuvěřitelných 4000 respondentů. Ti
tvořili reprezentativní vzorek českých spotřebitelů, kteří
prostřednictvím on-line dotazníků hodnotili téměř 600 značek v 60
skupinách.
Už minulé ročníky programu ukázaly, že čeští spotřebitelé jsou v
otázce důvěry poměrně stálí a věrní. Dvě třetiny adeptů na ocenění
Nejdůvěryhodnější značka 2018 obhájily loňské prvenství. BMI BRAMAC se
zařadil po bok prestižních značek a „stálic“ programu, jako jsou Bosch,
Nestlé, Škoda, Kofola nebo Nivea.
„Ocenění si velmi vážíme a těší nás, že se nám prvenství podařilo
obhájit. Není lehké získat důvěru zákazníků, ale ještě těžší je, si ji
udržet. Pro nás je ocenění další motivací, věnovat se technologickému
rozvoji, a inovacím, zlepšovat zákaznický servis a profesionální
poradenství. Snažíme se flexibilně reagovat na potřeby, požadavky a
očekávání zákazníků,“ komentuje úspěch vedoucí marketingu Ing. Petra Sinkulová.
Slavnostní galavečer hostily 8. listopadu krásné prostory Pražské
křižovatky – kostela sv. Anny. Ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2018 za
BRAMAC převzali generální ředitel společnosti Mag. Gerald Resch, MBA,
CSE, a vedoucí marketingového oddělení Ing. Petra Sinkulová.
KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Super minimalistická stavba jak zvenku tak zevnitř. Výborně využitý složitý pozemek "na křižovatce" obklíčený komunikacemi ze dvou stran. Projektanti i…
Krásná práce, je radost si to prohlížet :-).
Ta na náměstí bere pohled jen velmi mírně a velmi formalisticky. Pohled od třídy Jugoslávských partyzánů ukazuje výtvarnou bezmocnost v…
Že by tato stavba nějak respektoval okolí, velmi pochybuju. P.Engel se jistě obrací v hrobě. Vím, že je to dobrý…
Tak už nám zase UNESCO vyhrožuje a "ochránci" památek jásají, "Zachráníme" památku tím, že ji celou předěláme a její autenticita…