BMI BRAMAC byl podruhé v řadě za sebou zvolen nejdůvěryhodnější
značkou ve stavebnictví. Vítězství obhájil v rámci jedinečného
marketingového programu Důvěryhodné značky. Program již čtvrtým rokem
pořádá společnost Atoz marketing. Jeho cílem je usnadnit zákazníkům
orientaci v široké nabídce produktů napříč spotřebitelským trhem a měl
by sloužit ke zviditelnění produktů špičkové kvality.
Do jedné z nejrozsáhlejších nezávislých anket zaměřených na
spotřebitelskou důvěru u nás, vedené agenturou Nielsen Czech Republic,
se ve druhé polovině září zapojilo neuvěřitelných 4000 respondentů. Ti
tvořili reprezentativní vzorek českých spotřebitelů, kteří
prostřednictvím on-line dotazníků hodnotili téměř 600 značek v 60
skupinách.
Už minulé ročníky programu ukázaly, že čeští spotřebitelé jsou v
otázce důvěry poměrně stálí a věrní. Dvě třetiny adeptů na ocenění
Nejdůvěryhodnější značka 2018 obhájily loňské prvenství. BMI BRAMAC se
zařadil po bok prestižních značek a „stálic“ programu, jako jsou Bosch,
Nestlé, Škoda, Kofola nebo Nivea.
„Ocenění si velmi vážíme a těší nás, že se nám prvenství podařilo
obhájit. Není lehké získat důvěru zákazníků, ale ještě těžší je, si ji
udržet. Pro nás je ocenění další motivací, věnovat se technologickému
rozvoji, a inovacím, zlepšovat zákaznický servis a profesionální
poradenství. Snažíme se flexibilně reagovat na potřeby, požadavky a
očekávání zákazníků,“ komentuje úspěch vedoucí marketingu Ing. Petra Sinkulová.
Slavnostní galavečer hostily 8. listopadu krásné prostory Pražské
křižovatky – kostela sv. Anny. Ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2018 za
BRAMAC převzali generální ředitel společnosti Mag. Gerald Resch, MBA,
CSE, a vedoucí marketingového oddělení Ing. Petra Sinkulová.
KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Určitě souhlasím! Sklo obecně působí velmi elegantně a když se k tomu přidá podsvícení a digitální potisk, vzniká z toho…
Podsvětlená stěna z digitálně potištěného skla působí opravdu stylově a dodává prostoru jedinečnou atmosféru. Takové inovace posouvají standardy v oblasti…
Zajímavé řešení, které ukazuje, že sklo už dávno není jen o průhlednosti. Digitální potisk v kombinaci s podsvícením působí velmi…
Okolo stejné fasády jezdím do práce, Minulé léto úplně uschla. Že by taky experiment? V každém případě teď už zase…
Tak tohle vypadá fakt dobře. Občas se vážně nestačím divit, s jakými inovacemi firmy přicházejí.