Pro odvodnění silnic bylo zvoleno použití monobloků DM 2000 z polymerického betonu. Tento systém napříč komunikací umožní optimalizovat spád povrchů.
Žlab DM je konstruovaný pro zátěže až F900 kN a je odolný vůči příčným i podélným přejezdům těžkých vozidel. Jeho výhodou je i tichý přejezd, protože je tělo žlabu kompaktní a bez krytu, tím nezvyšuje hlučnost místa.
Možnosti využití monolitických systémů DM najdete na www.mea-odvodneni.cz
Jak funguje odvodnění s monolitickými žlaby DM? Více ve videu:
.
podle podkladů společnosti MEA Water Management
Dobrá zpráva! My jsme ji také na dům použili a byla to perfektní volba, jak z pohledu parametrů, tak z…
Pracoval jsem s tou maltou a s tím se tak dobře pracuje, že doví! To bych v životě neřekl, že…
Super zpráva, že to má takovou odolnost, to už se člověk opravdu nemusí ničeho obávat!
Mě ten vstup do areálu vždy odrazoval. Tváří se jako prostor u fabriky a ne veřejný park. Nijak neláká ke…
Možná by pro začátek stačilo zprovoznit průchod okolo kostela sv. Kosmy a Damiána.