„Barvy potisku jsou vtavené do skla a jsou tedy stálé v exteriéru i interiéru. Ve vnitřním prostředí se potištěná skla uplatňují zejména jako designový prvek, např. pro oživení prostoru ve školách, školkách nebo nemocnicích a v kancelářských prostorech. Jedná se o jedno z nejčistších a na údržbu nejméně náročných řešení např. pro prostor mezi pracovní deskou a skříňkami kuchyňských linek (díky absenci spár). V exteriéru se digitálně potištěná skla používají např. pro výkladní skříně, štíty prodejen apod. Potisknut lze i bezpečnostní a akustická skla, takže záleží jen na fantazii architekta nebo investora, motivy jsou neomezené,“ představuje oceněný výrobek Petr Stejskal, obchodní ředitel společnosti HELUZ IZOS.
Potištěná skla jsou barevně stálá a vykazují vlastnosti bezpečnostních skel ESG nebo TVG. Barvy jsou bezolovnaté, neobsahují cadmium a odpovídají příslušným normám. Výška tiskové vrstvy je nepatrná a umožňuje vysoký prostup světla potištěnou plochou (v závislosti na barvě).
Výrobce izolačních skel je zatím poslední akvizicí skupiny HELUZ GROUP, do které patří i společnost HELUZ cihlářský průmysl, jeden z největších výrobců zdicích systémů na našem trhu. Společnost HELUZ IZOS se na stánku HELUZ GROUP na veletrhu For Arch představila poprvé. Cílem expozice bylo ukázat jak širokou nabídku zasklení, tak význam správně zvolených skel pro energetickou bilanci celé budovy.
podle podkladů společnosti HELUZ
Výrobce izolačních skel je zatím poslední akvizicí skupiny HELUZ GROUP, do které patří i společnost HELUZ cihlářský průmysl, jeden z největších výrobců zdicích systémů na našem trhu. Společnost HELUZ IZOS se na stánku HELUZ GROUP na veletrhu For Arch představila poprvé. Cílem expozice bylo ukázat jak širokou nabídku zasklení, tak význam správně zvolených skel pro energetickou bilanci celé budovy.
podle podkladů společnosti HELUZ












Pánové, děláte mi radost. Světlíky, jako na Vinohradech a split level v garážích, jako pod Dostavbou národního divadla. Děkuji
Tak do toho rozhodně jděte. Určitě nebudete litovat ;)
Dost uvažujeme o tom smaltovaném skle.
Jde o tiskovou zprávu T-mobile. Kasá se tedy ten, kdo si zasmluvnil jméno arény a kdo má průraznější PR. :-)…
Snad jsem to někde prehledl, aneb kdy dospějeme k tomu, ze se ocení a zmíní i ten, kdo stoji za…