Fekální kolej má instalovanou sběrnou betonovou vanu o délce 136 m s boční vyvýšenou manipulační dráhou, distribucí potřebných médií a automatizovanými odsávacími jednotkami pro vyprazdňování kontejnerů vakuových toalet.
Vysokokapacitní zátěžové žlaby MEA ENS4000 pro zachycení úkapů z vany byly dodány s roštem pro třídu zatížení E600. V případě hygienické stanice se předpokládá pojezd pouze elektrických obslužných vozíků, takže není třeba odvodňovací žlaby dimenzovat pro těžkou nákladní dopravu. Žlaby jsou vyrobeny z polymerického betonu. Tento druh materiálu je zcela nenasákavý a mrazuvzdorný, odolný vůči chemickým, ropným látkám i močovině.
Bude tedy bezpečně a dlouhodobě fungovat i v tomto agresivním prostředí. Na stavbě bylo potřeba také udělat individuální úpravu a vyřezat do 136 m dlouhého žlabu 57 ks bočních vtoků DN100, aby mohla být optimalizována technologie prodanou činnost. Netradiční využití odvodňovacích žlabů MEA s individuální úpravou přispěje ke snadnější a komfortnější práci zaměstnanců údržbového centra.
Tisková zpráva
Neexistuje pro slovo perex nějaký český termín?
Jen malá poznámka k dlouhému textu. To, že má samospráva malou váhu v procesu územního plánování je častý nářek samospráv.…
Velice zajímavá paní.Možná že mnoho lidí ani netuší že některé čínské mrakodrapy navrhovala tato úžasná archtitektka z Hořic.
Ambroň západní, jako je uvedeno v perexu :-)
No jo, co je od Heluz, to je kvalita 👍🏻