Tento materiál odolá nepříznivým povětrnostním podmínkám a nekoroduje. Má spádované dno, takže je schopen svést dešťovou vodu i v dlouhých liniích s nulovým spádem. Žlaby mohou být osazeny rošty v různých provedeních. S rychlouzamykacím mechanismem CLIPFIX se rošty do korpusu žlabů osazují pouze zacvaknutím. Instalace je tedy rychlá a nebrzdí stavební práce.
Na zakrytí obslužných šachet byly použity zadlažďovací poklopy XP25 atypických rozměrů. Poklopy byly přizpůsobené spárořezům dlažby, která je dovnitř také vložena. Na první pohled tedy nejsou vidět. Jsou určeny pro zatížení až D400 kN. Konstrukce zakrytí je zcela vyjímatelná, aby byla umožněna průchodnost celého čistého otvoru.
Generálním dodavatelem stavby je SWIETELSKY Rail CZ s.r.o., který řeší celou rekonstrukci.
MEA umísťovala svoje systémy odvodnění a zadlažďovací poklopy již na mnoho železničních stanic. Mezi příklady patří nástupiště pražských Vršovic nebo Hlavního nádraží v Brně. Před historickou budovou pražského Hlavního nádraží jsou osazeny nerezové štěrbinové žlaby MEA TSL 1000, které odvodňují plochy bez estetických kompromisů.
Více o odvodňovacích systémech MEADRAIN S
Jo, taky se mi to líbí, fakt to má něco do sebe!
Když můžou být smaltované vany naprostá topka - odolné, trvanlivé, snadno se udržují a ještě k tomu skvěle vypadají, tak…
Za mě top volba pro každého, kdo nechce dělat kompromisy mezi designem a funkčností. Oceňuju hlavně ekologickou stránku, bez olova,…
Sympatická novinka. Jen tak dál.
Aaaa tyhle izolační skla mi jsou nějak povědomý 😄