Do průzkumu byl zapojen reprezentativní vzorek čtyř tisíců spotřebitelů, hodnotících značky v oblastech, jako jsou služby, instituce, výrobci, produkty a další. Respondenti v tomto nezávislém průzkumu hodnotili téměř 900 značek nominovaných automaticky na základě prodejů. „Ocenění Nejdůvěryhodnější značka má tu přednost, že se otevírá všem značkám na trhu, které zastávají ve své kategorii významné místo.“ uvádí Lukáš Matějka, manažer pořádající společnosti Atoz Marketing Services.
V segmentu fasádních systémů zvítězila společnost Baumit a odnesla si hlavní cenu Nejdůvěryhodnější značka 2023. Vydobyla si tak právo ve své komunikaci používat prestižní označení a logo, které je podle průzkumů českými spotřebiteli vnímáno velice pozitivně. Za důležité pro své rozhodování o nákupu považuje toto označení celá třetina oslovených respondentů.
„Spokojenost zákazníků je pro nás dlouhodobě na prvním místě, proto si tohoto ocenění spotřebitelů velmi vážíme. Je to zároveň skvělá tečka na závěr letošního roku, ve kterém jsme s našimi partnery oslavili 30 let působení značky Baumit na českém trhu,“ prohlásil při přebírání hlavní ceny generální ředitel společnosti Baumit Ing. Pavel Med.
Tisková zpráva














Skvělé čtení! Je skvělé vidět, jak se stavebnictví posouvá a jak se klade důraz na inovace a udržitelnost. Těším se,…
Wow, to vypadá fakt skvěle! 😃 Online konference HELUZ GROUP od A do Z 2025 je super příležitost, jak se…
Těším se na novinky a praktické informace, které HELUZ GROUP představí
Výborný program, už se nemůžu dočkat konference.
Opravdu krásná proměna! Líbí se mi, jak byla rekonstrukce citlivě provedena se zachováním genius loci budovy, zároveň vzniklo moderní a…