Do průzkumu byl zapojen reprezentativní vzorek čtyř tisíců spotřebitelů, hodnotících značky v oblastech, jako jsou služby, instituce, výrobci, produkty a další. Respondenti v tomto nezávislém průzkumu hodnotili téměř 900 značek nominovaných automaticky na základě prodejů. „Ocenění Nejdůvěryhodnější značka má tu přednost, že se otevírá všem značkám na trhu, které zastávají ve své kategorii významné místo.“ uvádí Lukáš Matějka, manažer pořádající společnosti Atoz Marketing Services.
V segmentu fasádních systémů zvítězila společnost Baumit a odnesla si hlavní cenu Nejdůvěryhodnější značka 2023. Vydobyla si tak právo ve své komunikaci používat prestižní označení a logo, které je podle průzkumů českými spotřebiteli vnímáno velice pozitivně. Za důležité pro své rozhodování o nákupu považuje toto označení celá třetina oslovených respondentů.
„Spokojenost zákazníků je pro nás dlouhodobě na prvním místě, proto si tohoto ocenění spotřebitelů velmi vážíme. Je to zároveň skvělá tečka na závěr letošního roku, ve kterém jsme s našimi partnery oslavili 30 let působení značky Baumit na českém trhu,“ prohlásil při přebírání hlavní ceny generální ředitel společnosti Baumit Ing. Pavel Med.
Tisková zpráva
Chybí přímé propojení s nábřežím Vltavy; ideálně široké schody v ose kostela k náměstí Pod Emauzy k Zídkovým sadům. Něco…
Bílý ciferník s bílými ručičkami na bílém podkladu - to je tedy inteligentní nápad! Nýtovaná konstrukce mostu skončí v muzeu.…
Dobrovolně Hodinu denně Zahradničím pro obec Voluntarily An hour a day I garden for the community 自願 每天一小時 我為社區花園 私はコミュニティの…
Pecka
Super minimalistická stavba jak zvenku tak zevnitř. Výborně využitý složitý pozemek "na křižovatce" obklíčený komunikacemi ze dvou stran. Projektanti i…