Bramac získal prestižní ocenění SUPERBRANDS BUSSINES AWARD 2020

Bramac získal prestižní ocenění SUPERBRANDS BUSSINES AWARD 2020

(13. 2. 2020) Superbrands je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek

 
 
 
 

Bramac získal prestižní ocenění SUPERBRANDS BUSSINES AWARD 2020

Bramac, lídr trhu střešních systémů, získal prestižní mezinárodní ocenění SUPERBRANDS 2020. Získání titulu je potvrzením výjimečného postavení značky BMI Bramac na českém trhu.

Superbrands je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Do programu se jednotlivé značky nemohou přihlásit, při nominaci se vychází z databáze všech registrovaných trade-mark značek, kterou pro tento účel uvolní Úřad průmyslového vlastnictví. Společnost Bisnode, přední světový poskytovatel obchodních informací, na základě obchodních dat a výsledků následně vytvoří seznam nominovaných kandidátů. Dalším krokem je spotřebitelský průzkum, kdy se na základě známosti a obliby značek zúží výběr na seznam semifinalistů. Konečné slovo při udělování titulu Superbrands v daném roce má odborná komise Brand Council. Na konci hodnotícího procesu získávají spotřebitelské značky ocenění Superbrands, podnikatelským značkám je udělen titul Business Superbrands.

„Ve výsledcích Superbrands je zohledněn i průzkum mezi spotřebiteli. Spotřebitelská důvěra je z našeho pohledu klíčovým ukazatelem, který vypovídá o silném postavení značky BMI Bramac na českém trhu. Ocenění Superbrands je pro nás další motivací, pokračovat v technologickému rozvoji a inovacích a nadále zlepšovat zákaznický servis a profesionální poradenství. Snažíme se flexibilně reagovat na potřeby, požadavky a očekávání zákazníků,“ dodává za Bramac vedoucí marketingového oddělení Petra Sinkulová.

Právo používat označení Superbrands získávají opravdu jen ti nejlepší z nejlepších. BRAMAC je předním českým výrobcem a dodavatelem střešních krytin a doplňků. Firma je součástí silné nadnárodní společnosti BMI Group, která je evropským lídrem ve výrobě střešních systémů, střešního příslušenství a hydroizolací, má zastoupení také v Asii a jižní Africe. Skupina disponuje širokým portfoliem renomovaných a osvědčených produktů, které dokážou uspokojit náročné technologické, funkční a estetické požadavky zákazníků. Ti mohou těžit z kombinace silných značek, komplexního prodeje, služeb a servisu. Díky zázemí silné nadnárodní společnosti využívá BRAMAC know-how z celého světa a podílí se na nejmodernějším technologickém vývoji, testování výrobků a inovacích. Komplexní řešení střešního pláště, které má firma v nabídce pod názvem Inteligentní střešní systém BMI BRAMAC, se v České republice stalo synonymem kvality a spolehlivosti.
tisková zpráva BRAMAC

Komentáře ke článku

 
 
 
 

Registrace k zasílání newsletteru

Stavbaweb.cz informuje o novinkách v oboru architektury a stavebnictví, představuje zajímavé objekty, projekty a materiály. Prostřednictvím tohoto formuláře se můžete přihlásit k odebírání denního newsletteru, a dostávat tak pravidelné informace přímo do své e-mailové schránky.

*Povinné položky
Vaše registrační údaje nebudou poskytovány třetím stranám a budou chráněny. Svou registraci můžete kdykoliv zrušit zde nebo prostřednictvím odkazu v zápatí každého newsletteru.
 
 
Nové komentáře

13. 2. 2020 15:49:48

Re: Polemika o panoramatu a mrakodrapech pokračuje

Eva Jiřičná nezvolila londýnskou City jako dobrý příklad - je to odstrašující směska exkluzivních solitérů, které samy o sobě jsou jistě pozoruhodnými architekturami, ale urbanisticky zničily svou anarchií, necitlivostí k dřívějším duchovním dominantám - wrenovským kostelům, a dříve jednotné koloniální zástavbě, kus historického centra města. V Praze byl už za I. republiky uvnitř města podobný urbanistický faul jen Havlíčkův Penzijní ústav na Žižkově, a po válce na tomto žižkovsko-vinohradském horizontu zatím jen štíhlá televizní věž a krabicovitá budova bývalého PZO Strojexport. Pankráckou "zubatou" siluetu lze doplněním dalších mrakodrapů zacelujících v dálkových pohledech mezery do nové obalové "Gaussovy křivky" opravit, a je to od MPR dostatečně daleko. Žižkovsko-vinohradský horizont je narušený málo a je blíže, takže je to záležitost citlivější. Přesto stojí Jiřičné návrh za úvahu. Spolu se zástavbou nákladového nádraží by mohly vytvořit nové centrum Žižkova a svou vlastní kvalitou architektury tento horizont spíše obohatit, než pokazit. Není to přece ani nepovedený "dort" v podobě blízkého hotelu, ani rádoby "krystal" vedle krabice Strojexportu, ale zajímavá skupina výškových domů, snesitelně daleko od historického jádra města a MPR, výborně komunikačně napojená, zejména kdyby byla tímto směrem vedena trasa metra "D" od Náměstí míru do Libně a Vysočan namísto nelogického "ohnutí" zpět k Wilsonovu nádraží. Je to ovšem věc odborné diskuze a také politické odvahy, které se bohužel nedostalo projektu Kaplického knihovny na Letné. Ostatně pod Parukářkou vyrostly dost nahusto věžáky, o kterých vědí jen místní znalci, protože jsou schované ve 2. pořadí za budovami pošt a SUDOPu. Masiv Parukářky a zástavba před i vysoká zeleň Olšanských hřbitovů by část výšky nových výškových budov opticky ubrala. Uznávám ale, že argumenty odpůrců jsou rovněž silné a nutno je brát vážně. Měly by se vyzkoušet dostupné modely vizualizace záměru z různých stanovišť, jak nabízí GIS technologie Útvaru rozvoje města, a pak teprve po diskuzi odborníků i s veřejností rozhodnout.

 
© 2007–2020 Business Media One, s. r. o. Nádražní 762/32, 150 00 Praha 5, e-mail: stavbaweb@bmone.cz