Fotogalerie ke článku (11)
Autoplachty, foto: Radovan Boček
Autoplachty, foto: Radovan Boček
Autoplachty, foto: Radovan Boček
Autoplachty, foto: Radovan Boček
Autoplachty, foto: Radovan Boček
Autoplachty, foto: Radovan Boček
Autoplachty, situace
Autoplachty, půdorysy 2. NP a 3. NP
Autoplachty, půdorysy 1. PP a 1. NP
Autoplachty, řezy
Autoplachty, pohledy
..."Stavba administrativně provozního centra, vlajkové lodi firmy, má sloužit především pro reprezentaci firmy. Při návrhu jsme kladli důraz především na dynamiku a atraktivní ztvárnění. Vnější forma stavby reaguje na vlastní zaměření firmy, kterým je výroba krycích autoplachet. Strohé tvary, dynamická forma vykonzolované přední části a podélná dispozice vzdáleně evokují návěs nákladního automobilu"...
Adresa: Lovosická ulice, Praha 9-Letňany 
Investor: Autoplachty, s. r. o. 
Autor: Karel Mrázek, architektonický ateliér KAAMA, Karel Thér, architektonický ateliér THER 
Spolupráce: Jan Tichota, Petra Zábršová, Karel Brázda, Michal Křemen 
Projektant: Karel Mrázek, architektonický ateliér KAAMA 
Statika: Jiří Houra 
Zdravotní technika: Jan Svátek 
Vytápění: Jiří Satrapa 
Vzduchotechnika: Jiří Havránek Elektro: Aleš Šafařík 
Dodavatel: METROSTAV, a. s. 
Termíny: projekt 2002-2003, realizace 2004-2006 
Plocha stavebního pozemku: 1200 m2 
Zastavěná plocha: 238 m2 
Celková podlahová plocha: 738 m²(nadzemní podlaží), 261 m²(podzemní podlaží) 
Celkový obestavěný prostor: 3115 m3 
Náklady na m² podlahové plochy: 16 000 Kč/m² 
Náklady na m³ podlahové plochy: 5000 Kč/m³ 
Celkové náklady: 16 mil. Kč 
Nosná konstrukce: železobetonový monolitický bezprůvlakový skelet s nosnými obvodovými stěnami 
Výplně otvorů: hliníková okna a prosklení do hliníkových profilů 
Izolace: na zateplení fasád a střechy použita tepelná izolace stabilizovaným polystyrenem 
Střecha: jednoplášťová s tepelnou izolací stabilizovaným polystyrenem 
Příčky: vyzděny z tvarovek Porotherm 6,5 a 11,5 P+D na MVC 
Autor fotografií: Radovan Boček 
Stavba administrativně provozního centra má sloužit především pro reprezentaci firmy. Pro výrobu využívá firma objekt bývalé trafostanice na stejném pozemku. Vnější forma novostavby reaguje na vlastní zaměření firmy, kterým je výroba krycích autoplachet. Strohé tvary, dynamická forma vykonzolované přední části a podélná dispozice vzdáleně evokují návěs nákladního automobilu. Konstrukčně se jedná o objekt obdélníkového půdorysu o rozměrech 22,5x11,5 m s jedním podzemním a třemi nadzemními podlažími. 
Vnitřní objem domu vychází z požadavků investora na zajištění dostatečného administrativně provozního zázemí firmy ve spojení se čtyřmi bytovými jednotkami, určenými pro zaměstnance a zákazníky. 
Hlavní vstup do objektu je ze západní fasády pod konzolou. Ze vstupní haly s informacemi, vysoké přes dvě podlaží, je umožněn přístup do vlastních administrativně provozních prostor objektu, které mají navíc samostatné vstupy ze severní a jižní fasády, které zajišťují i provozní propojení s výrobní divizí. 
Vstup do obytné části objektu je z jižní fasády. 
 
                                    





 
 
      
 
 
  
  
  





Pánové, děláte mi radost. Světlíky, jako na Vinohradech a split level v garážích, jako pod Dostavbou národního divadla. Děkuji
Tak do toho rozhodně jděte. Určitě nebudete litovat ;)
Dost uvažujeme o tom smaltovaném skle.
Jde o tiskovou zprávu T-mobile. Kasá se tedy ten, kdo si zasmluvnil jméno arény a kdo má průraznější PR. :-)…
Snad jsem to někde prehledl, aneb kdy dospějeme k tomu, ze se ocení a zmíní i ten, kdo stoji za…