V případě liniového odvodnění se dá vzniku kaluží předejít tím, že se do styku hrany chodníku a silnice vloží monolitický žlab MEA DM. Žlab z polymerického betonu je konstruovaný pro zátěže až F900 kN a je odolný vůči příčným i podélným přejezdům těžkých vozidel. Této technické možnosti využili při rekonstrukci autobusových stání v Týnci nad Sázavou. Navíc jejich tichý přejezd nezvyšuje hlučnost místa. Zastávky jsou doplněny podélným odvodněním se žlaby MEA DM1000-1500-2000. Díky své konstrukci jsou vhodné nejen na zátěžové plochy, ale i pro rychlostní a městské komunikace.
Možnosti využití monolitických systémů DM najdete ZDE.
podle podkladů společnosti MEA Water Management
MOC DOBRÝ, AŽ VÝBORNÝ
Tohle je perfektní věc, to jim v dobrém závidím!
Takové časopisy umí být velmi užitečné, díky jednomu podobnému jsem se dozvěděl o cihlách Heluz a hodně mi to pomohlo,…
Ta doživotní záruka, to už je něco! Super! A dům je nádherný!
Bazén, knihovna, kuchyně, ateliéry, venkovní hřiště?