V případě liniového odvodnění se dá vzniku kaluží předejít tím, že se do styku hrany chodníku a silnice vloží monolitický žlab MEA DM. Žlab z polymerického betonu je konstruovaný pro zátěže až F900 kN a je odolný vůči příčným i podélným přejezdům těžkých vozidel. Této technické možnosti využili při rekonstrukci autobusových stání v Týnci nad Sázavou. Navíc jejich tichý přejezd nezvyšuje hlučnost místa. Zastávky jsou doplněny podélným odvodněním se žlaby MEA DM1000-1500-2000. Díky své konstrukci jsou vhodné nejen na zátěžové plochy, ale i pro rychlostní a městské komunikace.
Možnosti využití monolitických systémů DM najdete ZDE.
podle podkladů společnosti MEA Water Management
Mě ten vstup do areálu vždy odrazoval. Tváří se jako prostor u fabriky a ne veřejný park. Nijak neláká ke…
Možná by pro začátek stačilo zprovoznit průchod okolo kostela sv. Kosmy a Damiána.
Chybí přímé propojení s nábřežím Vltavy; ideálně široké schody v ose kostela k náměstí Pod Emauzy k Zídkovým sadům. Něco…
Bílý ciferník s bílými ručičkami na bílém podkladu - to je tedy inteligentní nápad! Nýtovaná konstrukce mostu skončí v muzeu.…
Dobrovolně Hodinu denně Zahradničím pro obec Voluntarily An hour a day I garden for the community 自願 每天一小時 我為社區花園 私はコミュニティの…