BMI BRAMAC byl podruhé v řadě za sebou zvolen nejdůvěryhodnější
značkou ve stavebnictví. Vítězství obhájil v rámci jedinečného
marketingového programu Důvěryhodné značky. Program již čtvrtým rokem
pořádá společnost Atoz marketing. Jeho cílem je usnadnit zákazníkům
orientaci v široké nabídce produktů napříč spotřebitelským trhem a měl
by sloužit ke zviditelnění produktů špičkové kvality.
Do jedné z nejrozsáhlejších nezávislých anket zaměřených na
spotřebitelskou důvěru u nás, vedené agenturou Nielsen Czech Republic,
se ve druhé polovině září zapojilo neuvěřitelných 4000 respondentů. Ti
tvořili reprezentativní vzorek českých spotřebitelů, kteří
prostřednictvím on-line dotazníků hodnotili téměř 600 značek v 60
skupinách.
Už minulé ročníky programu ukázaly, že čeští spotřebitelé jsou v
otázce důvěry poměrně stálí a věrní. Dvě třetiny adeptů na ocenění
Nejdůvěryhodnější značka 2018 obhájily loňské prvenství. BMI BRAMAC se
zařadil po bok prestižních značek a „stálic“ programu, jako jsou Bosch,
Nestlé, Škoda, Kofola nebo Nivea.
„Ocenění si velmi vážíme a těší nás, že se nám prvenství podařilo
obhájit. Není lehké získat důvěru zákazníků, ale ještě těžší je, si ji
udržet. Pro nás je ocenění další motivací, věnovat se technologickému
rozvoji, a inovacím, zlepšovat zákaznický servis a profesionální
poradenství. Snažíme se flexibilně reagovat na potřeby, požadavky a
očekávání zákazníků,“ komentuje úspěch vedoucí marketingu Ing. Petra Sinkulová.
Slavnostní galavečer hostily 8. listopadu krásné prostory Pražské
křižovatky – kostela sv. Anny. Ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2018 za
BRAMAC převzali generální ředitel společnosti Mag. Gerald Resch, MBA,
CSE, a vedoucí marketingového oddělení Ing. Petra Sinkulová.
KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Krásná práce, je radost si to prohlížet :-).
Ta na náměstí bere pohled jen velmi mírně a velmi formalisticky. Pohled od třídy Jugoslávských partyzánů ukazuje výtvarnou bezmocnost v…
Že by tato stavba nějak respektoval okolí, velmi pochybuju. P.Engel se jistě obrací v hrobě. Vím, že je to dobrý…
Tak už nám zase UNESCO vyhrožuje a "ochránci" památek jásají, "Zachráníme" památku tím, že ji celou předěláme a její autenticita…
Hlavně že jsme "světoví". Na Smíchově máme City, Na Knížecí office - jsme ještě vůbec v Čechách? Je mi z…