Český concept store Freshlabels otevřel v květnu svůj
první kamenný obchod v zahraničí, v berlínské čtvrti Mitte, pět
minut chůze od Alexanderplatzu. Koncept navazuje na pražskou pobočku
specializovanou na batohy, tašky, zavazadla a doplňky. Interiér Freshlabels v Berlíně
je postaven na vizuálním minimalismu, neotřelých řešeních a přiznaných
konstrukčních prvcích. Jeho autorkou je
architektka Lenka Míková.
Interiér nového obchodu je navržený tak, aby co
nejvíce odpovídal specifické nabídce produktů. Celý systém vystavení batohů je
založen na síti, tzv. gridu, ze sádrokartonových konstrukčních prvků, které
jsou v interiéru ponechány v jejich čisté průmyslové podobě. Unikátním prvkem v
novém obchodu je zkušební kabinka s CCTV kamerovým systémem, díky kterému si
může zákazník ze všech stran prohlédnout, jak mu batoh sedí. Díky
architektonickému řešení se podařilo vystavit více než 250 batohů a desítky
dalších produktů a zároveň zachovat vzdušnost prostoru. „Lenka Miková nejlépe pochopila jak potřeby Freshlabels, tak naší DNA a přišla s neotřelým a unikátním
návrhem,“ vysvětluje Jan Bouška, jeden ze zakladatelů Freshlabels.
Freshlabels založili Jan Bouška a Jakub Veselský
v roce 2006 jako e-shop s cílem nabídnout v České republice originální a kvalitní
značky z celého světa, které zde nebyly dostupné.
tisková zpráva
foto: Alex Shoots Buildings


















Pánové, děláte mi radost. Světlíky, jako na Vinohradech a split level v garážích, jako pod Dostavbou národního divadla. Děkuji
Tak do toho rozhodně jděte. Určitě nebudete litovat ;)
Dost uvažujeme o tom smaltovaném skle.
Jde o tiskovou zprávu T-mobile. Kasá se tedy ten, kdo si zasmluvnil jméno arény a kdo má průraznější PR. :-)…
Snad jsem to někde prehledl, aneb kdy dospějeme k tomu, ze se ocení a zmíní i ten, kdo stoji za…