Fotogalerie ke článku (9)
Batimat 2007 - "Dům zítřka" (foto Onřej Mika)
BATIMAT 2007 (foto Ondřej Mika)
BATIMAT 2007 (foto LC)
BATIMAT 2007 (foto Ondřej Mika)
BATIMAT 2007 (foto Ondřej Mika)
BATIMAT 2007 (foto Ondřej Mika)
BATIMAT 2007 (foto Ondřej Mika)
BATIMAT 2007 (foto Ondřej Mika)
BATIMAT 2007 - Hmoty a materiály jinak
Celá fotogalerie (9)
Předběžná závěrečná zpráva.
Letošnímu veletrhu BATIMAT se podařilo obsadit větší plochu než v r. 2005 a pořadatel zaznamenal také nárůst návštěvníků
BATIMAT 2007 navštívilo celkem 447 738 lidí, což je historicky nejvyšší počet návštěvníků.
Nárůst byl především v počtu zahraničních návštěvníků. K nejsilněji zastoupeným zemím patří tradičně západní Evropa, potom země severní Afriky, dále pak Rusko a Brazílie.
Polsko bylo čestnou zemí na letošním Batimatu, což také pozitivně ovlivnilo počet odborníků z této země.
Struktura návštěvníků podle profesí zůstává zhruba stejná. K nejvíce zastoupeným patří stavební firmy a obchodní společnosti. Mírný pokles byl zaznamenán u výrobců stavební techniky.
Odborníci i média se nejvíce zajímali o inovace, zejména ty, které získaly ocenění v soutěži. Velká pozornost byla věnovaná i doprovodnému programu pod názvem Tendence, a to Hmoty a suroviny jinak, Dům zítřka.
Úspěšné byly také rozhovory, které neustále probíhaly v prostoru s velkoplošnou projekcí, následované řadou reportáží přímo na stáncích.
Trvale udržitelný rozvoj v samém středu veletrhu
Téma Udržitelný rozvoj se objevovalo během celého konání veletrhu, ať už v rámci konferencí, seminářů, interview za účasti 5 000 posluchačů nebo i přímo na stáncích.
7 půldenních konferencí pořádaných Mezinárodním svazem architektů pojednávalo především o inovacích v architektuře a o inovacích v technologiích pro udržitelný rozvoj.
Video a více informací o veletrhu jsou k dispozici na www.batimat.com
Příští BATIMAT se bude konat od 2. do 7. listopadu 2009.
Zdroj: TZ Zastoupení francouzských veletrhů PROMOSALONS PARIS
pro Českou republiku a Slovensko: ACTIVE COMMUNICATION / PROMOSALONS
pro Českou republiku a Slovensko: ACTIVE COMMUNICATION / PROMOSALONS
To je opravdu kouzelný dům, jaký jen lze si přát. Nutno ovšem dodat, že na to musí mít stavebník dost…
MOC DOBRÝ, AŽ VÝBORNÝ
Tohle je perfektní věc, to jim v dobrém závidím!
Takové časopisy umí být velmi užitečné, díky jednomu podobnému jsem se dozvěděl o cihlách Heluz a hodně mi to pomohlo,…
Ta doživotní záruka, to už je něco! Super! A dům je nádherný!