V prostorách jedné z továrních hal Holešovického pivovaru
vznikl na 500 metrech čtverečních social store zaměřený na prodej fotoaparátů a
příslušenství. Dle zvoleného konceptu maximální kontinuity prostoru, jeho
přehlednosti a využití celého objemu, tj. i výšky, jsme postupovali z návrhu do
realizace, která obsahovala dvě fáze. Stavební, při které byly odhaleny všechny
nosné konstrukce, odstraněny podlahy a sádrokartony, otlučeny omítky a zrušeno
schodiště, které vedlo napříč prostorem. Nově vzniklo centrální točité kovové
schodiště jako ústředním prvek prostoru a dva dřevěné boxy, která v sobě kryjí
zázemí a tiskové centrum. Podlahy jsou v přízemí betonové, v patře potažené
linoleem, dále byly provedeny černé požární nátěry odhalených kovových
konstrukcí, prosklená stěna a zábradlí. Stěny byly ponechány v otlučeném stavu
s bílým nástřikem, lokálně byly obloženy dubovými prkny, případně bělenou
překližkou.
Druhou fází byla realizace interiéru: nábytek z dubového masivu, bělené překližky,
černý kov a drátěné pletivo. Domimantou hlavního prodejního prostoru v přízemí
jsou šestimetrové stoly z dubových hranolů a čtrnáctimetrová vitrína s
fotoaparáty. Vrchní patro slouží jako ateliér, tiskové centrum a doplňková
prodejní plocha.
Autorská zpráva
Foto: Martin Lukeš
Autor: ADR s.r.o. – Petr Kolář, Aleš Lapka; spoluautor Jana
Zoubková
Investor: Megapixel s.r.o.
Hlavní dodavatel: PSP-GDS s.r.o., BRICK, realizace interiérů spol. s r.o.

















Pánové, děláte mi radost. Světlíky, jako na Vinohradech a split level v garážích, jako pod Dostavbou národního divadla. Děkuji
Tak do toho rozhodně jděte. Určitě nebudete litovat ;)
Dost uvažujeme o tom smaltovaném skle.
Jde o tiskovou zprávu T-mobile. Kasá se tedy ten, kdo si zasmluvnil jméno arény a kdo má průraznější PR. :-)…
Snad jsem to někde prehledl, aneb kdy dospějeme k tomu, ze se ocení a zmíní i ten, kdo stoji za…