V sídle společnosti Techo a.s., člena skupiny Royal Ahrend
Company, byl po deseti letech redesignován showroom. Hlavní myšlenkou bylo
prezentovat TECHO jako firmu s moderním přístupem, která se nebojí odvážných projektů
a nabízí klientovi nejen kancelářský nábytek, ale komplexní řešení interiéru na
klíč. Cílem bylo navodit atmosféru plnou inspirací, zdůraznit individuální přístup
ke klientovi, vytvořit místo, kde se budou setkávat architekti, designéři,
umělci, studenti a veřejnost.
Ve vstupní části jsme navrhli pódium s velkoplošnou obrazovkou, které slouží k
přednáškám a prezentacím. Showroom je nyní s výrobou propojen tzv. naučnou
stezkou, která vede do další haly sloužící k vzorovým prezentacím konkrétních
projektů. V celém konceptu je použitá
nejmodernější audio-video technika, na které se prezentuji produkty firmy
čítající více než 20 000 položek.
Autorská zpráva






















Pánové, děláte mi radost. Světlíky, jako na Vinohradech a split level v garážích, jako pod Dostavbou národního divadla. Děkuji
Tak do toho rozhodně jděte. Určitě nebudete litovat ;)
Dost uvažujeme o tom smaltovaném skle.
Jde o tiskovou zprávu T-mobile. Kasá se tedy ten, kdo si zasmluvnil jméno arény a kdo má průraznější PR. :-)…
Snad jsem to někde prehledl, aneb kdy dospějeme k tomu, ze se ocení a zmíní i ten, kdo stoji za…