Cílem projektu bylo vtáhnout kolemjdoucího do prodejny.
Prostor je velmi omezený, celá provozovna má čtyřicet metrů čtverečních.
Prostor je koncipovaný jako zvětšená výloha. Už z ulice je patrný oční tester,
který zabírá celou stěnu za prodejním pultem. Tester v noci svítí a nahrazuje
tak reklamní poutač.
Bylo potřeba využít každý centimetr prodejny, proto všechny stěny obíhají
dráty, které slouží jako věšáky na brýle. Systém poskytuje velkou flexibilitu.
V místě zrcadel, které mají kruhový tvar, se dráty rozestupují a vytvářejí
dojem široce otevřených víček, které nás pozorují. Zrcadla jsou umístěná v
různých výškách, aby vyhověla zákazníkům různého vzrůstu. Motiv oka, zorničky
se opakuje i na stropě – infračervená zrcadlová topná tělesa i svítidla mají
kruhový tvar.
Celý prostor je monochromatický, barevné můžou být až samotné výrobky – brýle.
Zdi jsou obložené na bílo mořenou březovou překližkou, zbytek prvků je kovových
v černé barvě. Pro nedostatek prostoru bylo třeba většinu prvků řešit na míru.
Autorská zpráva
Foto: BoysPlayNice
Architekt: ORA, Jan Hora, Barbora Zmeková, Jan Veisser
Investor: G optik s.r.o.
Dodavatel: INTERIA Znojmo s.r.o.
"Silueta původního mostu zůstala v panoramatu města zachována". Fascinuje mě, že všude kromě Prahy to chápou a dokáží rozlišit, co…
Spokojenost
Mohu jenom doporučit! My jsme stavěli loni a všechno šlo hezky od ruky 😎🔝
Kdysi to nebylo a když si teď předstvím jak ještě moji rodiče opravovali a rekonstruovali dům po jejích rodičích -…
Z magistrátu Ostravy by vám měla přijít pozvánka a můžete na vernisáž v 18h dorazit. Poděkování patří do MAPPA