Cílem projektu bylo vtáhnout kolemjdoucího do prodejny.
Prostor je velmi omezený, celá provozovna má čtyřicet metrů čtverečních.
Prostor je koncipovaný jako zvětšená výloha. Už z ulice je patrný oční tester,
který zabírá celou stěnu za prodejním pultem. Tester v noci svítí a nahrazuje
tak reklamní poutač.
Bylo potřeba využít každý centimetr prodejny, proto všechny stěny obíhají
dráty, které slouží jako věšáky na brýle. Systém poskytuje velkou flexibilitu.
V místě zrcadel, které mají kruhový tvar, se dráty rozestupují a vytvářejí
dojem široce otevřených víček, které nás pozorují. Zrcadla jsou umístěná v
různých výškách, aby vyhověla zákazníkům různého vzrůstu. Motiv oka, zorničky
se opakuje i na stropě – infračervená zrcadlová topná tělesa i svítidla mají
kruhový tvar.
Celý prostor je monochromatický, barevné můžou být až samotné výrobky – brýle.
Zdi jsou obložené na bílo mořenou březovou překližkou, zbytek prvků je kovových
v černé barvě. Pro nedostatek prostoru bylo třeba většinu prvků řešit na míru.
Autorská zpráva
Foto: BoysPlayNice
Architekt: ORA, Jan Hora, Barbora Zmeková, Jan Veisser
Investor: G optik s.r.o.
Dodavatel: INTERIA Znojmo s.r.o.
Jo díky, vyzkouším to.
Pokud chcete znát přesnou cenu za digitálně potištěnou podsvícenou stěnu ze skla, nejprve si změřte rozměry. Pak si vyžádejte cenové…
Máš nějaké info o ceně? Jak taková věc vychází?
A co madlo ?? Platná technická norma a bezpečnostní předpis stanovují jasné požadavky a parametry pro schodistě, rodinné domy v…
Určitě souhlasím! Sklo obecně působí velmi elegantně a když se k tomu přidá podsvícení a digitální potisk, vzniká z toho…