Společnost Schiedel, přední výrobce komínových systémů se od 1.4.
letošního roku pyšní novým logem, díky kterému zcela jasně přiznává svou
příslušnost ke skupině Standard Industries – globální společnosti
slučující přední výrobce napříč stavebním průmyslem.
Po
více než 14 letech přichází nové čtvercové logo, s novou žlutou barvou,
které přináší společnosti Schiedel moderní a svěží vzhled, přičemž
základní hodnoty společnosti – především důraz na kvalitu a inovaci –
zůstávají.
Schiedel věří, že nové, výraznější ztvárnění
značky přispěje k jednoznačnému odlišení se od konkurence, kterému
vévodí vysoká kvalita materiálů a provedení, ale také ještě více utkví v
očích zákazníků i obchodních partnerů.
Společnost
Schiedel vznikla před více než 70 lety v Německu, v České republice
působí již 26. rokem. S týmem 16 obchodních zástupců a více než 500
prodejních partnerů po celé České republice, se řadí mezi jedny z
nejvíce dostupných dodavatelů komínových systémů v Česku. V
celoevropském měřítku je Schiedel jedničkou v komínových systémech, a to
nejen díky objemu prodejů, ale především díky špičkové kvalitě svých
komínových systémů při zachování jednoduché montáže (kterou zákazník
zvládne i svépomocí).
tisková zpráva
Určitě souhlasím! Sklo obecně působí velmi elegantně a když se k tomu přidá podsvícení a digitální potisk, vzniká z toho…
Podsvětlená stěna z digitálně potištěného skla působí opravdu stylově a dodává prostoru jedinečnou atmosféru. Takové inovace posouvají standardy v oblasti…
Zajímavé řešení, které ukazuje, že sklo už dávno není jen o průhlednosti. Digitální potisk v kombinaci s podsvícením působí velmi…
Okolo stejné fasády jezdím do práce, Minulé léto úplně uschla. Že by taky experiment? V každém případě teď už zase…
Tak tohle vypadá fakt dobře. Občas se vážně nestačím divit, s jakými inovacemi firmy přicházejí.