Místo: Polus City Center, Bratislava
Investor: Philips
Slovakia, Bratislava
Architekt: melismichalko.sk, Bratislava
PAVJAN AiD, Bratislava
Kompetence firmy Sto:
Obklady ze skleněného rouna, interiérové barvy,
metalický nátěr
Architekt: melismichalko.sk, Bratislava
PAVJAN AiD, Bratislava
Kompetence firmy Sto:
Obklady ze skleněného rouna, interiérové barvy,
metalický nátěr
Realizační firma: Gupama s. r. o.,
Bratislava
Fotografie: Katarína Dohnányová, Bratislava
V bratislavském nákupním centru Polus City navrhli architekti z kanceláří melismichalko.sk a Pavjan nápaditou úpravu showroomu Philips. Jeho jádro zde tvoří „obývací pokoj“ – centrální prostor mezi dvěma prohnutými stěnami. Povrchy stěn z jemně strukturovaného skleněného rouna a se zlatavě a stříbřitě lesklým metalickým nátěrem dovedně zaměřují pozornost právě na tuto část prostoru. Uvnitř se pak podařilo vytvořit atmosféru soukromí obývacího pokoje, aniž by se tento prostor zcela oddělil od prezentační části obchodu. Měkký, purpurově rudý koberec, křeslo s odkládacím stolkem a lampy, které vyzařují příjemné světlo, to vše vytváří perfektní předpoklady pro zážitek z domácího kina. Nálada tlumeného osvětlení podporuje efekty vystavené technologie Ambilight, která pomocí světelných diod projektuje za televizor barvy, které se právě nacházejí na obrazovce. Pro zbývající část showroomu zvolili architekti příjemný barevný kontrast. Vytvořili pro celou škálu produktů firmy Philips odpovídající prezentační rámec: na pozadí jednoduchých, bíle natřených stěn a výstavních ploch se skvěle vyjímají jak vysavače, tak i například sluchátka.
podle podkladů společnosti Sto
Fotografie: Katarína Dohnányová, Bratislava
V bratislavském nákupním centru Polus City navrhli architekti z kanceláří melismichalko.sk a Pavjan nápaditou úpravu showroomu Philips. Jeho jádro zde tvoří „obývací pokoj“ – centrální prostor mezi dvěma prohnutými stěnami. Povrchy stěn z jemně strukturovaného skleněného rouna a se zlatavě a stříbřitě lesklým metalickým nátěrem dovedně zaměřují pozornost právě na tuto část prostoru. Uvnitř se pak podařilo vytvořit atmosféru soukromí obývacího pokoje, aniž by se tento prostor zcela oddělil od prezentační části obchodu. Měkký, purpurově rudý koberec, křeslo s odkládacím stolkem a lampy, které vyzařují příjemné světlo, to vše vytváří perfektní předpoklady pro zážitek z domácího kina. Nálada tlumeného osvětlení podporuje efekty vystavené technologie Ambilight, která pomocí světelných diod projektuje za televizor barvy, které se právě nacházejí na obrazovce. Pro zbývající část showroomu zvolili architekti příjemný barevný kontrast. Vytvořili pro celou škálu produktů firmy Philips odpovídající prezentační rámec: na pozadí jednoduchých, bíle natřených stěn a výstavních ploch se skvěle vyjímají jak vysavače, tak i například sluchátka.
podle podkladů společnosti Sto
Náměstí je katastrofa - dříve v parku se stromy seděli lidé, dneska je tam žhavá pláň kam kdo němu tak…
Děkuji za skvělý článek o perfektní technologii a materiálu. Jenom malá poznámka: Egypt není Dálný východ.
Vím, že článek je o něčem jiném, ale tato fasáda je ukázkou absolutního nedostatku vkusu. Dát do štítu větší okna…
Jak daleko od sebe na té VRT vlastně budou zastávky? Stihne se vlak vůbec rozject? Podle výpočtu cestujících to vypadá,…
Asi u profíků, aby si dobráci neublížili.