Společnost AGC získala certifikát k používání značky Český výrobek pro svou kompletní výrobkovou řadu izolačních skel Thermobel, vyráběných ve svých pěti závodech v rámci České republiky. Touto značkou Český výrobek bude společnost AGC všechny své produkty označovat od července 2012.
Používání této značky je garantováno Asociací sklářského a keramického průmyslu ČR. Pro získání tohoto certifikátu je nezbytnou podmínkou, aby sídlo zhotovení výrobků se nacházelo v České republice a zároveň certifikovaný výrobek splňoval všechny požadavky dané právními předpisy Evropské unie a České republiky. Podle Manažera výrobní a distribuční sítě AGC Ing. Petra Mazzoliniho má AGC právo k použití této značky jako prozatím jediná česká firma v oboru výroby izolačních skel.
Certifikovaná výrobková škála izolačních skel Thermobel je určena především pro segment výroby plastových, dřevěných a hliníkových oken a dveří, kde tvoří významný prvek, ovlivňující izolační, bezpečnostní a protihlukové parametry celého okna.
Společnost AGC se svými pěti výrobními závody pro výrobu izolačních skel je v současnosti největším výrobcem těchto izolačních skel na českém trhu a zároveň je jedním z hlavních výrobců plochého skla na evropském trhu. „Hlavním záměrem společnosti AGC vedoucí k získání certifikátu k používání značky Český výrobek bylo podpořit obchodní aktivity našich dlouholetých obchodních partnerů z řad českých výrobců oken a dveří v rozvoji jejich prodejů oken a dveří na českém trhu,“ uvedl Ing. Petr Mazzolini.
Další informace naleznete na www.agc-glass.eu (webové stránky společnosti), www.YourGlass.com (sklo pro stavebnictví), www.agc-automotive.com (sklo pro automobilový průmysl) a www.agc-solar.com (sklo pro solární aplikace).
tisková zpráva
Určitě souhlasím! Sklo obecně působí velmi elegantně a když se k tomu přidá podsvícení a digitální potisk, vzniká z toho…
Podsvětlená stěna z digitálně potištěného skla působí opravdu stylově a dodává prostoru jedinečnou atmosféru. Takové inovace posouvají standardy v oblasti…
Zajímavé řešení, které ukazuje, že sklo už dávno není jen o průhlednosti. Digitální potisk v kombinaci s podsvícením působí velmi…
Okolo stejné fasády jezdím do práce, Minulé léto úplně uschla. Že by taky experiment? V každém případě teď už zase…
Tak tohle vypadá fakt dobře. Občas se vážně nestačím divit, s jakými inovacemi firmy přicházejí.