Společnost TECHO, výrobce a dodavatel kancelářského nábytku a interiérů, představila nový showroom, který je součástí hlavní budovy v hostivařském areálu, kde TECHO sídlí. Jeho nová koncepce a řešení vznikly ve spolupráci s architektem Petrem Kolářem z architektonického ateliéru ADR.
„Trh s kancelářským nábytkem se neustále vyvíjí. Dnes již nestačí jen vyrábět jednotlivé kusy, ale je potřeba navrhnout klientovi celkové řešení interiéru na míru, aby odráželo image firmy a aby se lidé v takto vytvořeném prostředí cítili inspirativně a příjemně. Od počátku bylo naším záměrem prezentovat se jinak než konkurence a nový showroom je toho důkazem. Hlavním záměrem bylo představit TECHO jako firmu s moderním přístupem, která se nebojí odvážných a hravých realizací a využívá moderní technologie. Dlouhodobá spolupráce se špičkovými designéry, mezi které patří světově uznávaný Petr Kolář, nám umožňuje uspět i mezi konkurenty v zahraničí,“ říká Jiří Kejval, generální ředitel společnosti TECHO.
	
	
Rekonstrukce trvala dva měsíce a zahrnovala celkovou přestavbu původního prostoru podle zcela nové koncepce. Společnost TECHO se rozhodla podpořit svou filozofii individuálního přístupu ke klientovi a v novém showroomu předvádí jednotlivé části, které jsou navrženy v naprosto odlišných designech a zároveň tvoří průřez významných realizací, na kterých se TECHO podílelo. Vznikla tak řada oddělených prostor, které evokují určitou atmosféru, např. Emotion, Function, Paradise, Jungle, Nature či Freedom. Součástí je také pódium s velkoplošnou obrazovkou, které slouží k přednáškám a prezentacím, knihovna, akustický phone box pro nerušené vyřízení telefonního hovoru či pro odreagování funkční lezecká stěna, kulečník, šipky a skluzavky z prvního patra do přízemí.
	
	
„Při návrhu koncepce showroomu jsme vycházeli z myšlenky nejen prezentovat rozličné produkty TECHO, ale také vytvořit živé aktivní místo pro setkávání, které vyvolává pozitivní emoce a inspiraci. Chtěli jsme ukázat, že vytvoření netradičního a atraktivního interiéru není otázkou peněz, ale že umíme naplnit potřeby klientů chytrými a kreativními řešeními,“ dodává Petr Kolář, architekt architektonického ateliéru ADR.
	
	
	PRAHA, 17. prosince 2014
                                    





     
 
 
 





Pánové, děláte mi radost. Světlíky, jako na Vinohradech a split level v garážích, jako pod Dostavbou národního divadla. Děkuji
Tak do toho rozhodně jděte. Určitě nebudete litovat ;)
Dost uvažujeme o tom smaltovaném skle.
Jde o tiskovou zprávu T-mobile. Kasá se tedy ten, kdo si zasmluvnil jméno arény a kdo má průraznější PR. :-)…
Snad jsem to někde prehledl, aneb kdy dospějeme k tomu, ze se ocení a zmíní i ten, kdo stoji za…