Showroom
společnosti Ultra Premium Brands tvoří dva propojené prostory. Na přízemí se do
ulice obrací velkými výklady obchodní prostor, v suterénu je místo přímo určené
pro prezentaci produktů. V případě společnosti UPB se jedná například o
vynikající značkové lihoviny, neboť společnost založená Jakubem Janečkem a
Jiřím Rabelem již mnoho let s úspěchem vyhledává a dováží tyto nadstandardní
značky. Prezentační prostor má atmosféru jakéhosi „podpalubí“. Jeho součástí je
i stěna ze sudů, v nichž byly lihoviny skladovány. Lodní náladu dokresluje
prkenná podlaha obloukem přecházející v obklad stěn.
Obě úrovně showroomu propojuje schodiště, jehož design průmyslového
opakovatelného vzoru v minulosti vytvořil Stanislav Fiala. V roce 2016 byla
prodejna rozšířena o průchozí humidor, jeden z největších v Praze.
Autorská
zpráva
Foto: Petr Karšulín
Klient:
Ultra Premium Brands – Central Europe s.r.o.
Autoři: Marek Sodomka, Jaroslav Zima – D3A s.r.o.
Dodavatel: Tunnel s.r.o.
Náklady: 4 mil. Kč
Užitná plocha: 172 m2
Tak už nám zase UNESCO vyhrožuje a "ochránci" památek jásají, "Zachráníme" památku tím, že ji celou předěláme a její autenticita…
Hlavně že jsme "světoví". Na Smíchově máme City, Na Knížecí office - jsme ještě vůbec v Čechách? Je mi z…
Všude tam budou jen samí krásní mladí lidé; komu je nad 45, má nadváhu nebo třeba pleš, bude vstup přísně…
Dobry den, mohu dostat kontakt na autora/architekta rekonstrukce? Dekuji,
Náměstí je katastrofa - dříve v parku se stromy seděli lidé, dneska je tam žhavá pláň kam kdo němu tak…