Showroom
společnosti Ultra Premium Brands tvoří dva propojené prostory. Na přízemí se do
ulice obrací velkými výklady obchodní prostor, v suterénu je místo přímo určené
pro prezentaci produktů. V případě společnosti UPB se jedná například o
vynikající značkové lihoviny, neboť společnost založená Jakubem Janečkem a
Jiřím Rabelem již mnoho let s úspěchem vyhledává a dováží tyto nadstandardní
značky. Prezentační prostor má atmosféru jakéhosi „podpalubí“. Jeho součástí je
i stěna ze sudů, v nichž byly lihoviny skladovány. Lodní náladu dokresluje
prkenná podlaha obloukem přecházející v obklad stěn.
Obě úrovně showroomu propojuje schodiště, jehož design průmyslového
opakovatelného vzoru v minulosti vytvořil Stanislav Fiala. V roce 2016 byla
prodejna rozšířena o průchozí humidor, jeden z největších v Praze.
Autorská
zpráva
Foto: Petr Karšulín
Klient:
Ultra Premium Brands – Central Europe s.r.o.
Autoři: Marek Sodomka, Jaroslav Zima – D3A s.r.o.
Dodavatel: Tunnel s.r.o.
Náklady: 4 mil. Kč
Užitná plocha: 172 m2




























Pánové, děláte mi radost. Světlíky, jako na Vinohradech a split level v garážích, jako pod Dostavbou národního divadla. Děkuji
Tak do toho rozhodně jděte. Určitě nebudete litovat ;)
Dost uvažujeme o tom smaltovaném skle.
Jde o tiskovou zprávu T-mobile. Kasá se tedy ten, kdo si zasmluvnil jméno arény a kdo má průraznější PR. :-)…
Snad jsem to někde prehledl, aneb kdy dospějeme k tomu, ze se ocení a zmíní i ten, kdo stoji za…