Showroom
společnosti Ultra Premium Brands tvoří dva propojené prostory. Na přízemí se do
ulice obrací velkými výklady obchodní prostor, v suterénu je místo přímo určené
pro prezentaci produktů. V případě společnosti UPB se jedná například o
vynikající značkové lihoviny, neboť společnost založená Jakubem Janečkem a
Jiřím Rabelem již mnoho let s úspěchem vyhledává a dováží tyto nadstandardní
značky. Prezentační prostor má atmosféru jakéhosi „podpalubí“. Jeho součástí je
i stěna ze sudů, v nichž byly lihoviny skladovány. Lodní náladu dokresluje
prkenná podlaha obloukem přecházející v obklad stěn.
Obě úrovně showroomu propojuje schodiště, jehož design průmyslového
opakovatelného vzoru v minulosti vytvořil Stanislav Fiala. V roce 2016 byla
prodejna rozšířena o průchozí humidor, jeden z největších v Praze.
Autorská
zpráva
Foto: Petr Karšulín
Klient:
Ultra Premium Brands – Central Europe s.r.o.
Autoři: Marek Sodomka, Jaroslav Zima – D3A s.r.o.
Dodavatel: Tunnel s.r.o.
Náklady: 4 mil. Kč
Užitná plocha: 172 m2
Určitě souhlasím! Sklo obecně působí velmi elegantně a když se k tomu přidá podsvícení a digitální potisk, vzniká z toho…
Podsvětlená stěna z digitálně potištěného skla působí opravdu stylově a dodává prostoru jedinečnou atmosféru. Takové inovace posouvají standardy v oblasti…
Zajímavé řešení, které ukazuje, že sklo už dávno není jen o průhlednosti. Digitální potisk v kombinaci s podsvícením působí velmi…
Okolo stejné fasády jezdím do práce, Minulé léto úplně uschla. Že by taky experiment? V každém případě teď už zase…
Tak tohle vypadá fakt dobře. Občas se vážně nestačím divit, s jakými inovacemi firmy přicházejí.