Showroom
společnosti Ultra Premium Brands tvoří dva propojené prostory. Na přízemí se do
ulice obrací velkými výklady obchodní prostor, v suterénu je místo přímo určené
pro prezentaci produktů. V případě společnosti UPB se jedná například o
vynikající značkové lihoviny, neboť společnost založená Jakubem Janečkem a
Jiřím Rabelem již mnoho let s úspěchem vyhledává a dováží tyto nadstandardní
značky. Prezentační prostor má atmosféru jakéhosi „podpalubí“. Jeho součástí je
i stěna ze sudů, v nichž byly lihoviny skladovány. Lodní náladu dokresluje
prkenná podlaha obloukem přecházející v obklad stěn.
Obě úrovně showroomu propojuje schodiště, jehož design průmyslového
opakovatelného vzoru v minulosti vytvořil Stanislav Fiala. V roce 2016 byla
prodejna rozšířena o průchozí humidor, jeden z největších v Praze.
Autorská
zpráva
Foto: Petr Karšulín
Klient:
Ultra Premium Brands – Central Europe s.r.o.
Autoři: Marek Sodomka, Jaroslav Zima – D3A s.r.o.
Dodavatel: Tunnel s.r.o.
Náklady: 4 mil. Kč
Užitná plocha: 172 m2
Mě ten vstup do areálu vždy odrazoval. Tváří se jako prostor u fabriky a ne veřejný park. Nijak neláká ke…
Možná by pro začátek stačilo zprovoznit průchod okolo kostela sv. Kosmy a Damiána.
Chybí přímé propojení s nábřežím Vltavy; ideálně široké schody v ose kostela k náměstí Pod Emauzy k Zídkovým sadům. Něco…
Bílý ciferník s bílými ručičkami na bílém podkladu - to je tedy inteligentní nápad! Nýtovaná konstrukce mostu skončí v muzeu.…
Dobrovolně Hodinu denně Zahradničím pro obec Voluntarily An hour a day I garden for the community 自願 每天一小時 我為社區花園 私はコミュニティの…