Interiér obchodu Freshlabels v Berlíně

Český concept store Freshlabels otevřel v květnu svůj první kamenný obchod v zahraničí, v berlínské čtvrti Mitte, pět minut chůze od Alexanderplatzu. Koncept navazuje na pražskou pobočku specializovanou na batohy, tašky, zavazadla a doplňky. Interiér Freshlabels v Berlíně je postaven na vizuálním minimalismu, neotřelých řešeních a přiznaných konstrukčních prvcích. Jeho autorkou je architektka Lenka Míková.

Interiér nového obchodu je navržený tak, aby co nejvíce odpovídal specifické nabídce produktů. Celý systém vystavení batohů je založen na síti, tzv. gridu, ze sádrokartonových konstrukčních prvků, které jsou v interiéru ponechány v jejich čisté průmyslové podobě. Unikátním prvkem v novém obchodu je zkušební kabinka s CCTV kamerovým systémem, díky kterému si může zákazník ze všech stran prohlédnout, jak mu batoh sedí. Díky architektonickému řešení se podařilo vystavit více než 250 batohů a desítky dalších produktů a zároveň zachovat vzdušnost prostoru. „Lenka Miková nejlépe pochopila jak potřeby Freshlabels, tak naší DNA a přišla s neotřelým a unikátním návrhem,“ vysvětluje Jan Bouška, jeden ze zakladatelů Freshlabels. 

Freshlabels založili Jan Bouška a Jakub Veselský v roce 2006 jako e-shop s cílem nabídnout v České republice originální a kvalitní značky z celého světa, které zde nebyly dostupné.

tisková zpráva
foto: Alex Shoots Buildings

Zadejte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*