Český concept store Freshlabels otevřel v květnu svůj
první kamenný obchod v zahraničí, v berlínské čtvrti Mitte, pět
minut chůze od Alexanderplatzu. Koncept navazuje na pražskou pobočku
specializovanou na batohy, tašky, zavazadla a doplňky. Interiér Freshlabels v Berlíně
je postaven na vizuálním minimalismu, neotřelých řešeních a přiznaných
konstrukčních prvcích. Jeho autorkou je
architektka Lenka Míková.
Interiér nového obchodu je navržený tak, aby co
nejvíce odpovídal specifické nabídce produktů. Celý systém vystavení batohů je
založen na síti, tzv. gridu, ze sádrokartonových konstrukčních prvků, které
jsou v interiéru ponechány v jejich čisté průmyslové podobě. Unikátním prvkem v
novém obchodu je zkušební kabinka s CCTV kamerovým systémem, díky kterému si
může zákazník ze všech stran prohlédnout, jak mu batoh sedí. Díky
architektonickému řešení se podařilo vystavit více než 250 batohů a desítky
dalších produktů a zároveň zachovat vzdušnost prostoru. „Lenka Miková nejlépe pochopila jak potřeby Freshlabels, tak naší DNA a přišla s neotřelým a unikátním
návrhem,“ vysvětluje Jan Bouška, jeden ze zakladatelů Freshlabels.
Freshlabels založili Jan Bouška a Jakub Veselský
v roce 2006 jako e-shop s cílem nabídnout v České republice originální a kvalitní
značky z celého světa, které zde nebyly dostupné.
tisková zpráva
foto: Alex Shoots Buildings
Petr Tak to záleží na samotném prodejci a výrobci oken, jaké bude mít stanovené dodací lhůty. Protože jemu dodá skla…
Tu technickou pomoc při zakládání první řady je fakt skvělá možnost využít. Ono to zase nestojí nijak moc a není…
Heluz je v podstatě dost populární značka výrobce stavebního materiálu v Česku, hlavně jsou známí svými dobrými izolačními vlastnostmi. Úplně…
Pochybuji, že si dnes ještě někdo dobrovolně vybere dvojsklo...
O tom trojskle nepochybuji. Na to jsem rozhodnutý na 100%, aspoň v tom mám jasno na začátek. Ale vypadá to…