Projekt řešil nové prostory pro veřejnost – čekárnu a veřejné WC, součástí rekonstrukce bylo i oddělení podchodu od venkovního prostředí, nová keramická dlažba na podlaze a keramický obklad na stěnách. Na pozemku, uvolněném demolicí původní výpravní budovy, jsou nové zpevněné plochy, zelené plochy, krytá stání pro kola a sklad pro přilehlou zahrádku. Veřejně přístupné plochy jsme řešili jako bezbariérové.
Autorská zpráva
Foto: Ateliér Brunecký
Rekonstrukce a optimalizace budovy železniční stanice Křižanov
Klient: Správa železnic
Autoři: knesl kynčl architekti / Jiří Knesl, Jakub Kynčl, Jan Tesárek
Spolupráce: Roman Seiter – stavebně konstrukční řešení; Ladislav Huf – PBŘ; Jiří Reitknecht a Filip Kupka / BRES – ZTI, ÚT, PENB, plynoinstalace; Tibor Stroh / AZ Klima – VZT; Jiří Šipr / IXPROJEKTA – elektroinstalace; Miroslav Frič / AKUSTING – hluková studie; Rudolf Hlaváč – rozpočet; Roman Adámek / Výzkumný Ústav Železniční – interoperabilita; Bohumila Dvořáková – krajinná architektura; Jiří Šťastný – ZOV
Dodavatel: FIRESTA – Fišer, rekonstrukce, stavby
Plocha pozemku: 1490 m2
Zastavěná plocha: 697 m2
Hrubá podlažní plocha: 1768 m2
Chybí mi informace, co všechno dnes v té |bývalé výpravní| budově je, Když už je tedy v článku zmínka, že bývala výpravní.