V sídle společnosti Techo a.s., člena skupiny Royal Ahrend
Company, byl po deseti letech redesignován showroom. Hlavní myšlenkou bylo
prezentovat TECHO jako firmu s moderním přístupem, která se nebojí odvážných projektů
a nabízí klientovi nejen kancelářský nábytek, ale komplexní řešení interiéru na
klíč. Cílem bylo navodit atmosféru plnou inspirací, zdůraznit individuální přístup
ke klientovi, vytvořit místo, kde se budou setkávat architekti, designéři,
umělci, studenti a veřejnost.
Ve vstupní části jsme navrhli pódium s velkoplošnou obrazovkou, které slouží k
přednáškám a prezentacím. Showroom je nyní s výrobou propojen tzv. naučnou
stezkou, která vede do další haly sloužící k vzorovým prezentacím konkrétních
projektů. V celém konceptu je použitá
nejmodernější audio-video technika, na které se prezentuji produkty firmy
čítající více než 20 000 položek.
Autorská zpráva
Petr Tak to záleží na samotném prodejci a výrobci oken, jaké bude mít stanovené dodací lhůty. Protože jemu dodá skla…
Tu technickou pomoc při zakládání první řady je fakt skvělá možnost využít. Ono to zase nestojí nijak moc a není…
Heluz je v podstatě dost populární značka výrobce stavebního materiálu v Česku, hlavně jsou známí svými dobrými izolačními vlastnostmi. Úplně…
Pochybuji, že si dnes ještě někdo dobrovolně vybere dvojsklo...
O tom trojskle nepochybuji. Na to jsem rozhodnutý na 100%, aspoň v tom mám jasno na začátek. Ale vypadá to…