Fekální kolej má instalovanou sběrnou betonovou vanu o délce 136 m s boční vyvýšenou manipulační dráhou, distribucí potřebných médií a automatizovanými odsávacími jednotkami pro vyprazdňování kontejnerů vakuových toalet.
Vysokokapacitní zátěžové žlaby MEA ENS4000 pro zachycení úkapů z vany byly dodány s roštem pro třídu zatížení E600. V případě hygienické stanice se předpokládá pojezd pouze elektrických obslužných vozíků, takže není třeba odvodňovací žlaby dimenzovat pro těžkou nákladní dopravu. Žlaby jsou vyrobeny z polymerického betonu. Tento druh materiálu je zcela nenasákavý a mrazuvzdorný, odolný vůči chemickým, ropným látkám i močovině.
Bude tedy bezpečně a dlouhodobě fungovat i v tomto agresivním prostředí. Na stavbě bylo potřeba také udělat individuální úpravu a vyřezat do 136 m dlouhého žlabu 57 ks bočních vtoků DN100, aby mohla být optimalizována technologie prodanou činnost. Netradiční využití odvodňovacích žlabů MEA s individuální úpravou přispěje ke snadnější a komfortnější práci zaměstnanců údržbového centra.
Tisková zpráva
Náměstí je katastrofa - dříve v parku se stromy seděli lidé, dneska je tam žhavá pláň kam kdo němu tak…
Děkuji za skvělý článek o perfektní technologii a materiálu. Jenom malá poznámka: Egypt není Dálný východ.
Vím, že článek je o něčem jiném, ale tato fasáda je ukázkou absolutního nedostatku vkusu. Dát do štítu větší okna…
Jak daleko od sebe na té VRT vlastně budou zastávky? Stihne se vlak vůbec rozject? Podle výpočtu cestujících to vypadá,…
Asi u profíků, aby si dobráci neublížili.