Česká sklářská značka KLIMCHI otevírá svůj první kamenný obchod v České republice, a to na jedné z nejprestižnějších pražských adres. V historickém secesním hotelu W Prague na Václavském náměstí najdou milovníci sklářského designu kolekce ručně foukaného skla.

Včetně ikonických džbánů Hobnail s populárním ananasovým dekorem, které se objevily v hollywoodském hitu Barbie. Otevřením kamenné prodejny oslavuje KLIMCHI pět let existence, během kterých se etablovala jako úspěšný propojovatel tradičního českého sklářství a moderního designu.

Interiér butiku navrhla architektka Sarah Myslíková ve spolupráci s Františkem Jungvirtem. Společně vytvořili vzdušný a dynamický prostor s plynulým přechodem výlohy do interiéru. Zakulacené police se rozprostírají až ke stropu a maximalizují výstavní plochu, zatímco neutrální barevnost interiéru nechává vyniknout barevnému sklu. Zlaté detaily a živé květiny podtrhují luxus butikového prostoru.

V novém obchodě najdou zákazníci to nejlepší z portfolia značky. Zákazníci se mohou těšit na elegantní vázy, sklenice, džbánky, půllitry, mísy i karafy a další produkty, které jsou navrženy tak, aby vnesly nadčasovou krásu a funkčnost do každodenního života. Ať už jde o kolekci inspirovanou slunečním třpytem Royal Marika, oblíbené Felicity vázy s efektem popraskaného skla, či minimalistickou kolekci Linea. Luxusní vázy Drama s diamantovým zdobením a barevnými přechody nebo útlé vázy Monochrome nacházejí harmonii mezi současností a nezkrotnou krásou přírody.

S blížícími se Vánocemi připravilo KLIMCHI také dvě speciální edice ručně foukaných vánočních ozdob kombinující špičkové řemeslné zpracování a jedinečné návrhy designéra Františka Jungvirta.

Spojením s hotelem W Prague se svět skla KLIMCHI lidem neotevírá jen v prvním butiku sklářské značky. Vázy, sklenice a další originální skleněné dekorace se stanou i součástí interiéru hotelu. Produkty KLIMCHI ozdobí Le Petit Beefbar au Grand Café, W Lounge, hotelový bar Minus One a také jednotlivá apartmá. Ručně foukané sklo s živými barvami a moderním designem přirozeně zapadá do jedinečného secesního stylu hotelu. Spolupráce s etablovanou českou sklářskou značkou vyplynula z filozofie společnosti Marriott, do níž síť W Hotels patří.
Tisková zpráva































Wow, to vypadá fakt skvěle! 😃 Online konference HELUZ GROUP od A do Z 2025 je super příležitost, jak se…
Těším se na novinky a praktické informace, které HELUZ GROUP představí
Výborný program, už se nemůžu dočkat konference.
Opravdu krásná proměna! Líbí se mi, jak byla rekonstrukce citlivě provedena se zachováním genius loci budovy, zároveň vzniklo moderní a…
Pěkné, designové a navíc z kvalitního materiálu, palec nahoru!