Při rekonstrukci pěší lávky, která vede přes 13 kolejišť na nádraží v
Chomutově, byla demontována původní železobetonová deska a nahrazena
kombinací plných kompozitních desek a kompozitních roštů MEA Micromesh s
oky 8×8 mm. Značná úspora váhy o 45 tun prodloužila významně další
životnost celé konstrukce. S protiskluzovou úpravou a barevným
rozdělením povrchu se také zvýšila bezpečnost chodců a současně se
snížila i hlučnost konstrukce. Součástí výměny bylo také schodiště na
obou stranách lávky.
Pochozí lávky se zábradlím jsou testovány ze strany SŽDC na pevnostní charakteristiky i požární odolnost.
Kompozitní
materiály používají správci železničních i silničních tratí kvůli
jejich dlouhé životnosti a nízkým nárokům na údržbu, bezpečným
protiskluzovým vlastnostem, protipožárním vlastnostem a odolnosti vůči
olejům a korozi. Nízká váha roštů a profilů snižuje celkové zatížení
konstrukcí a umožňuje vyřešit i atypické rozměry nebo detaily při
výstavbě.
Více o kompozitních roštech a deskách na webu:
https://www.mea-odvodneni.cz/kompozitni-mrizkove-rosty-a-plne-zakryti/sortiment/47
Druhy konstrukcí z kompozitních materiálů:
podle podkladů společnosti MEA Water Management
Petr Tak to záleží na samotném prodejci a výrobci oken, jaké bude mít stanovené dodací lhůty. Protože jemu dodá skla…
Tu technickou pomoc při zakládání první řady je fakt skvělá možnost využít. Ono to zase nestojí nijak moc a není…
Heluz je v podstatě dost populární značka výrobce stavebního materiálu v Česku, hlavně jsou známí svými dobrými izolačními vlastnostmi. Úplně…
Pochybuji, že si dnes ještě někdo dobrovolně vybere dvojsklo...
O tom trojskle nepochybuji. Na to jsem rozhodnutý na 100%, aspoň v tom mám jasno na začátek. Ale vypadá to…