Při výstavbě cyklostezky vedené souběžně
se silnicí Klatovy-Sobětice bylo v délce 700 metrů navrženo obrubníkové
odvodnění MEA KERB. Obrubníkové odvodnění je výhodné použít v místech s
minimálním spádem, nebo v místech, kde se spád nepravidelně mění. Obrubníkový systém
nezasahuje do vozovky ani v krajnici, voda odtéká bočními otvory do obrubníku,
kde je bezpečně odváděna do kanalizace. Nevznikají tak kaluže ani při nulovém
spádu a do vozovky nezasahují žádné mříže nebo podélné štěrbiny. Je to
bezpečné a komfortní odvodnění pro cyklisty i chodce.
Vozidla se nemusí vyhýbat klasickým kanálovým
vpustím, neostřikují dešťovou vodou chodce a kolem kanálů nevznikají trhliny
v asfaltu po mrazivých zimách. Tímto ekonomickým řešením se prodlouží
životnost vozovky a uspoří se na kanalizačních prvcích. Obrubníkové odvodnění
KERB se používá pro zatížení až D400 kN – městské komunikace, rychlostní
komunikace, obchodní centra, parkoviště, cyklostezky.
Více o možnostech odvodnění KERB ve videu:
Informace o obrubníkovém odvodnění na webu najdete zde:
https://www.mea-odvodneni.cz/system-mea-kerb-deck—obrubnikove-odvodneni/kategorie/27
podle podkladů společnosti MEA Water Management
Petr Tak to záleží na samotném prodejci a výrobci oken, jaké bude mít stanovené dodací lhůty. Protože jemu dodá skla…
Tu technickou pomoc při zakládání první řady je fakt skvělá možnost využít. Ono to zase nestojí nijak moc a není…
Heluz je v podstatě dost populární značka výrobce stavebního materiálu v Česku, hlavně jsou známí svými dobrými izolačními vlastnostmi. Úplně…
Pochybuji, že si dnes ještě někdo dobrovolně vybere dvojsklo...
O tom trojskle nepochybuji. Na to jsem rozhodnutý na 100%, aspoň v tom mám jasno na začátek. Ale vypadá to…