Rozsáhlá rekonstrukce autobusového nádraží v Sedlčanech na Benešovsku
pokračuje zastřešením nástupišť, celé odbavovací haly, vysokým návozem
jednotlivých kamenných vrstev celkové pojezdové plochy a řešením
odvodnění. Finální povrch bude realizován v září a budou pokračovat
práce na budovách. Dodavatel navrhl pro odvodnění komunikací monolitické
žlaby z polymerického betonu MEA DM1000 a DM1500 v celkové délce 250
metrů.
Použití žlabů napříč komunikací a podél obrubníků umožnilo optimalizovat
spády povrchů. Konstrukce žlabů zajišťuje vysokou odolnost proti zátěži
od kol autobusů. Polymerický beton se používá i pro odvodnění dálnic,
rychlostních silnic a jiných těžce namáhaných ploch. Samotné žlaby jsou
navrženy pro zátěž až F900 kN. Jejich výhodou je také tichý pojezd,
protože konstrukce těla je kompaktní bez krytu. Technické specifikace
žlabů pro těžkou zátěž najdete zde.
Jak funguje odvodnění s monolitickými žlaby DM si můžete prohlédnout na videu:
podle podkladů společnosti MEA Water Management
Mě ten vstup do areálu vždy odrazoval. Tváří se jako prostor u fabriky a ne veřejný park. Nijak neláká ke…
Možná by pro začátek stačilo zprovoznit průchod okolo kostela sv. Kosmy a Damiána.
Chybí přímé propojení s nábřežím Vltavy; ideálně široké schody v ose kostela k náměstí Pod Emauzy k Zídkovým sadům. Něco…
Bílý ciferník s bílými ručičkami na bílém podkladu - to je tedy inteligentní nápad! Nýtovaná konstrukce mostu skončí v muzeu.…
Dobrovolně Hodinu denně Zahradničím pro obec Voluntarily An hour a day I garden for the community 自願 每天一小時 我為社區花園 私はコミュニティの…