Rozsáhlá rekonstrukce autobusového nádraží v Sedlčanech na Benešovsku
pokračuje zastřešením nástupišť, celé odbavovací haly, vysokým návozem
jednotlivých kamenných vrstev celkové pojezdové plochy a řešením
odvodnění. Finální povrch bude realizován v září a budou pokračovat
práce na budovách. Dodavatel navrhl pro odvodnění komunikací monolitické
žlaby z polymerického betonu MEA DM1000 a DM1500 v celkové délce 250
metrů.
Použití žlabů napříč komunikací a podél obrubníků umožnilo optimalizovat
spády povrchů. Konstrukce žlabů zajišťuje vysokou odolnost proti zátěži
od kol autobusů. Polymerický beton se používá i pro odvodnění dálnic,
rychlostních silnic a jiných těžce namáhaných ploch. Samotné žlaby jsou
navrženy pro zátěž až F900 kN. Jejich výhodou je také tichý pojezd,
protože konstrukce těla je kompaktní bez krytu. Technické specifikace
žlabů pro těžkou zátěž najdete zde.
Jak funguje odvodnění s monolitickými žlaby DM si můžete prohlédnout na videu:
podle podkladů společnosti MEA Water Management
A když berou tak utíkej ? :D Hele kdybych měl teď stavět dům tak se jistě chopím těhlech akcí různych.…
Málokdo o tom ví nebo spíše tomu nevěří. I když nechápu proč. Vždyť když ti dávají tak ber :D
My jsme taky s nimi stavěli jsem velice rádi za to že náš projektant s tím byl ztotožněn a ještě…
Jo je tam toho hodně, mají supr akce, podle mně se to rozhodně oplatí na to mrknout nebo rovnou zaslat…
Dobrý den, zajímalo by mě, jak dlouho trvala realizace od "nápadu", než se zrodilo úplné přemístění?