Velkoplošné fotografie z výstavby prodloužení trasy metra V.A si mohou prohlédnout od počátku ledna až do konce března Pražané i návštěvníci našeho hlavního města. Trojice fotografů – Josef Husák, Jiří Junek a Jan Tatár – zachytila zajímavé momenty z každodenního života stavbařů na této důležité dopravní stavbě. Velkoplošné fotografie jsou k vidění na čtyřech místech přímo v ulicích Prahy: na Evropské třídě, Vypichu, Petřinách a Veleslavíně.
19. ledna 2013 se bude konat den otevřených dveří na části nově budovaného metra (podrobnosti zde).
Prodloužení trasy A:
Délka trasy 2x 4177 m
Zahájení ražeb Tonda – 10.4.2011
Adéla – 12.7.2011
Trvání ražeb Tonda – 596 dní
Adéla – 503 dní
Rychlost ražby ø 35 mm/min
Průměrný denní výkon 15 bm
Největší denní výkon Tonda – 30 bm
Adéla – 39 bm
Největší týdenní výkon Tonda – 156 bm
Adéla – 192 bm
Největší měsíční výkon Tonda – 625,5 bm
Adéla – 528 bm
Jeden postup (1,5 m) vyražen za 30 – 60 minut
Jeden prstenec smontován za ø 35 minut
Prstenců celkem 5565 ks
Poslední prorážka 26. listopadu 2012
Stanice
4 – Červený Vrch, Veleslavín, Petřiny (ražené), Motol (hloubená)
Doba jízdy soupravy na trase Dejvická – Motol po dokončení 7,5 min
Uvedení do provozu 2014
Prodloužení trasy A metra v Praze, úsek V.A, Dejvická – Motol
zdroj foto: Metrostav
Souhlasím, že vliv Filharmonie na okolí bude menší než vliv okolí na Filharmonii. Ale pokud jde o problém dopravy a…
Tak možná proto, že potřebují změřit, za jak dlouho se napršená voda vsákne na přesně dané ploše? Přece jen jde…
Hodně jsem už o téhle maltě četl a zjišťoval, zdá se mi to jako velmi dobrá volba na stavbu domu,…
Negativní vlivy nebude mít Filharmonie na okolí, ale okolí na Filharmonii. Koncentrace dopravních provozů aut na Magistrále, železnice na tratích…
Asi i parkuje, ale nechápu, proč je zelená plocha výš a ohraničena obrubníkem, který zamezí odtoku dešťové vody ze zpevněných…