14. května 2013
Fakulta stavební ČVUT v Praze, Thákurova 7, Praha 6
Záměrem prodlouženi trasy A pražského metra je zlepšení kvality dopravní obslužnosti v severozápadním sektoru Prahy. Vysoce kapacitní doprava metrem přinese snížení počtu autobusových linek v této oblasti města. Přesunutí konečné stanice z Dejvické blíže k okraji metropole zajistí napojení největší pražské nemocnice v Motole a přiblíží linku A k ruzyňskému letišti.
Na úseku, jehož stavba začala v prosinci 2009, budou čtyři nové stanice: jednolodní Bořislavka, jednolodní Nádraží Veleslavín, trojlodní Petřiny – všechny ražené metodou NRTM – a jednolodní Nemocnice Motol, která je hloubená. Celková délka úseku V.A je 6134 m m a tvoří ji dvoukolejné tunely (826 m), jednokolejné tunely (2x 4051) a staniční úseky (1332 m). Předpokládaná termín dokončení je v červnu 2014.
Program
â?? Výstavba úseku V.A metra z pohledu projektanta – Ing. Jiří Růžička, vedoucí projekčního střediska, METROPROJEKT Praha, a. s.;
â?? Realizace jednokolejných tunelů pomocí zeminových štítů – Ing. Petr Hybský, stavbyvedoucí, METROSTAV, a. s., divize 5;
â?? Výstavba trojlodní stanice Nádraží Veleslavín – Ing. Jan Panuška, vedoucí projektu, Subterra, a. s., Ing. Linda Vydrová, přípravář, METROSTAV, a. s.;
â?? Výstavba Metra V. A z pohledu zhotovitele – Ing. Jiří Junek, CSc., zástupce ředitele výstavby, METROSTAV, a. s., divize 8;
â?? Diskuse.
Účast je pro registrované zdarma. Letáček s přihláškou najdete zde.
Pořadatel: Česká betonářská společnost ČSSI (ČBS)
Pořadatel: Česká betonářská společnost ČSSI (ČBS)
podle podkladů pořadatele
Digitální potisk v dekoru drátoskla na izolačním skle je chytrý způsob, jak skloubit moderní technologie s retro estetikou. Oceňuju, že…
To je zajímavý nápad 👍🏻
Do zahrady se dá přijít i vchodovýni dveřmi, schodiště je prvek velké, tvarově zajímavé, terasy. Starý člověk se tedy může…
"Silueta původního mostu zůstala v panoramatu města zachována". Fascinuje mě, že všude kromě Prahy to chápou a dokáží rozlišit, co…
Spokojenost