BRAMAC představil nové logo

Společnost BRAMAC, přední český výrobce a dodavatel střešních krytin a doplňků, změnila na podzim své logo. Nová vizuální podoba akcentuje příslušnost značky BRAMAC k nadnárodní skupině BMI Group.

Aktuální podoba loga vznikla kombinací dvou typografických logotypů – značky BRAMAC a skupiny BMI. Nová grafická podoba symbolizuje spolehlivou a důvěryhodnou značku se silným a stabilním mezinárodním zázemím. BMI Group je evropským lídrem ve výrobě střešních systémů, střešního příslušenství a hydroizolací, má zastoupení také v Asii a jižní Africe. Skupina disponuje širokým portfoliem renomovaných a osvědčených produktů, které dokážou uspokojit náročné technologické, funkční a estetické požadavky zákazníků. Ti mohou těžit z kombinace silných značek, komplexního prodeje, služeb a servisu.

„Spojení s velkým globálním hráčem otevřelo BRAMACU řadu příležitostí. Do jeho portfolia přibyly nové produkty, v čele s prémiovou značkou plechové krytiny Decra. Aktuální nabídka společnosti je mimořádně komplexní a přináší řešení pro každou střechu a na míru všem zákazníkům,“ vysvětluje vedoucí marketingu BRAMAC Petra Sinkulová. BRAMAC je v České republice lídrem ve výrobě betonových tašek, v nabídce má ale i keramické (pálené) tašky a již zmiňovanou plechovou krytinu Decra. Ke každému modelu střešních tašek nabízí kompletní originální střešní doplňky a příslušenství. Nabídku doplňuje nadkrokevní tepelná izolace BramacTherm, solární kolektory či okapový systém.

Díky zázemí silné nadnárodní společnosti BRAMAC navíc využívá know-how z celého světa a podílí se na nejmodernějším technologickém vývoji, testování výrobků a inovacích. V České republice jsou jeho výrobky synonymem nejvyšší kvality, spolehlivosti a jistoty a mezi spotřebiteli se těší silné důvěře.
tisková zpráva

Zadejte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*