8. 3. 2015 od 16:00 do 18:00
DOX, Poupětova 1, Praha 7
Pravidelná diskuzní setkání v rámci doprovodného programu k výstavě Mody demokracie.
Spor o billboardy v Praze, který zasáhl do posledních komunálních voleb, otevírá zásadní otázku, komu patří veřejný prostor a jaká jsou pravidla jeho provozování? Ve srovnání s evropskými metropolemi je pražský veřejný prostor zamořen reklamou. Jak by měla vypadat regulace venkovní reklamy?
Hosté:
Vladimír Fialka – IPR
Tomáš Hudeček – bývalý primátor Hlavního města Prahy
Marek Pavlas – BigBoard Praha, a.s.
Matěj Stropnický – náměstek primátorky Hlavního město Prahy
Vstup: zdarma
Rezervace: rezervace@dox.cz
Určitě souhlasím! Sklo obecně působí velmi elegantně a když se k tomu přidá podsvícení a digitální potisk, vzniká z toho…
Podsvětlená stěna z digitálně potištěného skla působí opravdu stylově a dodává prostoru jedinečnou atmosféru. Takové inovace posouvají standardy v oblasti…
Zajímavé řešení, které ukazuje, že sklo už dávno není jen o průhlednosti. Digitální potisk v kombinaci s podsvícením působí velmi…
Okolo stejné fasády jezdím do práce, Minulé léto úplně uschla. Že by taky experiment? V každém případě teď už zase…
Tak tohle vypadá fakt dobře. Občas se vážně nestačím divit, s jakými inovacemi firmy přicházejí.