Předimenzované autobusové nádraží se stalo vnitřní periferií města, která brání propojení veřejného prostranství. Přesunutí a zmenšení dopravního terminálu zakládá možnost doplnit a artikulovat vitální městskou strukturu novou polyfunkční výstavbou. Funkční náplň nové výstavby určí rozvoj města a jeho potřeby.
Autorská zpráva
Autor: MS plan s.r.o. – Ing. arch. Kateřina Holotová, Ing. arch. Milan Ševčík, doc. Ing. arch. Michal Šourek
Zadavatel: Město Milevsko
Autor: MS plan s.r.o. – Ing. arch. Kateřina Holotová, Ing. arch. Milan Ševčík, doc. Ing. arch. Michal Šourek
Zadavatel: Město Milevsko
Souhlasím, že vliv Filharmonie na okolí bude menší než vliv okolí na Filharmonii. Ale pokud jde o problém dopravy a…
Tak možná proto, že potřebují změřit, za jak dlouho se napršená voda vsákne na přesně dané ploše? Přece jen jde…
Hodně jsem už o téhle maltě četl a zjišťoval, zdá se mi to jako velmi dobrá volba na stavbu domu,…
Negativní vlivy nebude mít Filharmonie na okolí, ale okolí na Filharmonii. Koncentrace dopravních provozů aut na Magistrále, železnice na tratích…
Asi i parkuje, ale nechápu, proč je zelená plocha výš a ohraničena obrubníkem, který zamezí odtoku dešťové vody ze zpevněných…