Developer AFI Europe Czech Republic koncem listopadu slavnostně dokončil výstavbu druhé fáze kancelářského projektu Classic 7 Business Park v pražských Holešovicích. Nová budova nabízí celkem přes 11 000 m2 pronajímatelné plochy v sedmi nadzemních podlažích, k dispozici bude 225 parkovacích stání ve dvou podzemních podlažích. Generálním dodavatelem byla společnost IMOS Brno. Architektonický návrh pochází stejně jako návrh první fáze z pera společnosti CMC architects.
„Věříme, že stejně jako první fáze Classic 7, která je z 90 procent pronajata, najde brzy své nájemce i tato nová reprezentativní budova. Kromě inspirativní atmosféry Holešovic nabízí nový projekt jak dobrou dopravní dostupnost do centra Prahy, tak vynikající občanskou vybavenost lokality. Vedle již fungujících služeb v první fázi projektu jako např. restaurace, kavárna, obchod s novinami, čistírna oděvů, kopírovací centrum, bankomat a jednací sál plánujeme vybudovat v druhé fázi projektu supermarket, lékárnu, další stravovací zařízení a případně jiné služby, které nájemcům poskytnou plný komfort,“ říká Doron Klein, generální ředitel AFI Europe Czech Republic.
Druhá fáze projektu navazuje na úspěšnou první fázi, která vznikla rekonstrukcí dvou objektů bývalého holešovického parního mlýna, jehož historie se začala psát v roce 1911. Stavební práce na druhé fázi začaly v polovině roku 2011, dokončením druhé fáze vznikl uzavřený areál se čtyřmi budovami a s klidovou zónou pro nájemce v atriu.
www.classic7.cz
tisková zpráva
Související články:
- Byla zahájena druhá fáze výstavby Classic 7 Business Parku 27.10.2011
- Classic 7 Business Park – 2. fáze 1.6.2011
- Classic 7 Business Park – U Uranie 1037 8.12.2007
Náměstí je katastrofa - dříve v parku se stromy seděli lidé, dneska je tam žhavá pláň kam kdo němu tak…
Děkuji za skvělý článek o perfektní technologii a materiálu. Jenom malá poznámka: Egypt není Dálný východ.
Vím, že článek je o něčem jiném, ale tato fasáda je ukázkou absolutního nedostatku vkusu. Dát do štítu větší okna…
Jak daleko od sebe na té VRT vlastně budou zastávky? Stihne se vlak vůbec rozject? Podle výpočtu cestujících to vypadá,…
Asi u profíků, aby si dobráci neublížili.