1.6.2016 byl ve Švýcarsku oficiálně otevřen 57 km dlouhý
Gotthardský tunel. V nejdelším železničním tunelu světa byla použita naše
vysoce výkonná drenážní fólie DELTA®-AT 800/1200. Podmínkou pro dlouhodobou
životnost a provozní bezpečnost tunelu je spolehlivé odvedení průsakové vody
před vnitřním ostěním a provozním prostorem. Výkonné drenážní vrstvy
s dlouhou životností jsou proto extrémně důležité. DELTA®-AT 800/1200 je
speciální, v nejvyšší možné míře chemicky stabilizovaná, drenážní fólie právě pro toto použití. Pás je
mimořádně robustní s extrémní pevností v tlaku.
Bližší informace na www.doerken.de/de/produkte/inovationen/at1200.php
nebo na www.dorken.cz, www.dorken.sk
tisková zpráva
Krásná práce, je radost si to prohlížet :-).
Ta na náměstí bere pohled jen velmi mírně a velmi formalisticky. Pohled od třídy Jugoslávských partyzánů ukazuje výtvarnou bezmocnost v…
Že by tato stavba nějak respektoval okolí, velmi pochybuju. P.Engel se jistě obrací v hrobě. Vím, že je to dobrý…
Tak už nám zase UNESCO vyhrožuje a "ochránci" památek jásají, "Zachráníme" památku tím, že ji celou předěláme a její autenticita…
Hlavně že jsme "světoví". Na Smíchově máme City, Na Knížecí office - jsme ještě vůbec v Čechách? Je mi z…