1.6.2016 byl ve Švýcarsku oficiálně otevřen 57 km dlouhý
Gotthardský tunel. V nejdelším železničním tunelu světa byla použita naše
vysoce výkonná drenážní fólie DELTA®-AT 800/1200. Podmínkou pro dlouhodobou
životnost a provozní bezpečnost tunelu je spolehlivé odvedení průsakové vody
před vnitřním ostěním a provozním prostorem. Výkonné drenážní vrstvy
s dlouhou životností jsou proto extrémně důležité. DELTA®-AT 800/1200 je
speciální, v nejvyšší možné míře chemicky stabilizovaná, drenážní fólie právě pro toto použití. Pás je
mimořádně robustní s extrémní pevností v tlaku.
Bližší informace na www.doerken.de/de/produkte/inovationen/at1200.php
nebo na www.dorken.cz, www.dorken.sk
tisková zpráva
Náměstí je katastrofa - dříve v parku se stromy seděli lidé, dneska je tam žhavá pláň kam kdo němu tak…
Děkuji za skvělý článek o perfektní technologii a materiálu. Jenom malá poznámka: Egypt není Dálný východ.
Vím, že článek je o něčem jiném, ale tato fasáda je ukázkou absolutního nedostatku vkusu. Dát do štítu větší okna…
Jak daleko od sebe na té VRT vlastně budou zastávky? Stihne se vlak vůbec rozject? Podle výpočtu cestujících to vypadá,…
Asi u profíků, aby si dobráci neublížili.