Se Zdeňkem
Brichem, viceprezidentem divize lepidel společnosti Henkel, hovoříme o nových
perspektivách značky Ceresit u nás i ve světě.
Společnost Henkel, která byla založena v roce
1876, úspěšně působí po celém světě v řadě oblastí. Má vedoucí postavení na
globálním trhu, a to jak ve spotřebitelské oblasti, tak i v průmyslové. Značka
Ceresit je jednou z nejznámějších značek divize lepidel a technologií
společnosti Henkel a jednou z nejuznávanějších na středo- a východoevropských
trzích. Na otázky ohledně směřování a cílů značky Ceresit odpovídal Zdeněk
Brich, viceprezident divize lepidel společnosti Henkel.
Jak Ceresit splní
rostoucí očekávání stavebního trhu?
V roce 2017 si připomene Ceresit, klíčová
značka v oblasti stavební chemie, své 112. výročí. Od počátku 20. století poskytuje
Ceresit pokročilá řešení pro stavby
na celém světě. Jen pro zajímavost jsme dohledali, v jakém stavu jsou
objekty v Liverpoolu, postavené kolem roku 1910, nebo budova pošty
v Bombaji z roku 1913. Všechny stále poskytují své služby. Naším cílem je
pokračovat v této tradici dlouhodobé kvality s nejnovějšími
produktovými inovacemi jako například jako CM17, špičkové flexibilní lepidlo se zvýšenou adhezí nebo CE 40, flexibilní
spárovací hmota založená na technologii „Silica Active“. S těmi
nejlepšími produkty ve svém portfoliu je Ceresit vedoucí značkou v regionu
střední a východní Evropy.
Existují nějaké
nové výzvy pro Ceresit?
Když přemýšlíme o budoucnosti, tak nás napadají
dva zásadní strategické cíle – vzdělání a efektivní komunikace s profesionály. S neustále
se zlepšujícími stavebními technologiemi je zásadní investice do odborného
školení. Abychom nabízeli stále
aktuální a atraktivní školení, budeme pokračovat ve standardizaci a
digitalizaci. Budeme usilovat o
co nejsnadnější přístup k technickým poznatkům. Aby naše produkty a
systémy byly aplikovány na současné úrovni, nabízíme pravidelné doškolování a
semináře. V posledních dvaceti letech jsme jenom ve střední a východní
Evropě proškolili více než 100.000 řemeslníků. Prostřednictvím digitální formy chceme
toto číslo znásobit!
Jaká bude
příští rok vaše obchodní strategie a strategie pro značky?
Značka Ceresit byla, je i nadále bude hlavní strategickou platformou
v oblasti stavebních materiálů společnosti Henkel. Plánujeme další
posilování naší vedoucí pozice ve střední a východní Evropě, kde je tato značka
již dobře známá a respektovaná. Máme také v plánu další rozvoj značky Ceresit
na rozvíjejících se trzích, jako například Blízký východ, Asie a střední Amerika,
ale rozhodli jsme se, že se již nebudeme zaměřovat na stagnující západoevropské
země. Společnost BASF, nový nabyvatel značky Thomsit, bude v oblasti
obkladů a hydroizolací smět po určitou dobu taktéž využívat ochrannou známku Ceresit
na západoevropském trhu. Společnost Henkel se tak bude moci plně soustředit na
další posilování a rozšiřování značky Ceresit na atraktivních trzích, mezi něž
Českou republiku jednoznačně počítáme. Věříme, že pozitiva z toho
vyplývající, v brzké době pozitivně ocení i naši zákazníci v Čechách.
Za rozhovor
poděkoval Peter Šovčík
Taková onyxová stěna, to by bylo něco. Podsvícená, jako by byla průsvitná ...
Třeba místo madla stačí ta síť. Madlo může být jen jednostranné. V každé případě je dobře, že ta síť je…
Jo díky, vyzkouším to.
Pokud chcete znát přesnou cenu za digitálně potištěnou podsvícenou stěnu ze skla, nejprve si změřte rozměry. Pak si vyžádejte cenové…
Máš nějaké info o ceně? Jak taková věc vychází?