Galerie Harfa

Nové centrum od 11. listopadu nabídne celkem 49 000 m2 obchodních a zábavních ploch na třech podlažích. V následujících letech se multifunkční komplex rozšíří o další kanceláře a hotel s kongresovým centrem.




V těsném sousedství O2 areny v pražských Vysočanech se již 11. listopadu otevře veřejnosti Galerie Harfa. Toto regionální obchodní centrum bude v některých ohledech zcela výjimečné. Jedním z výjimečných rysů je unikátní synergie s O2 arenou, patřící mezi nejmodernější komplexy tohoto typu v Evropě. Jedinečnost Galerie Harfa spočívá také ve využití její střešní terasy, kde vyroste zelený park s atrakcemi pro celou rodinu. Návštěvníci se mohou těšit na Dinopark, dětské hřiště, audiovizuální a hudební atrakce, trhy a v neposlední řadě na ledovou plochu. Centrum nabídne celkem 49 000 m2 obchodních a zábavních ploch na třech podlažích. V létě příštího roku budou navíc dokončeny dvě desetipodlažní věže s 20 000 m2 kancelářských ploch. V následujících letech se multifunkční komplex rozšíří o další kanceláře a hotel s kongresovým centrem. Developer a investor projektu C&R Developments, člen skupiny Lighthouse Group, se tak významnou měrou podílí na revitalizaci území bývalého ČKD a budování Nových Vysočan. V letošním roce je Galerie Harfa jediným obchodním centrem, které se v hlavním městě otevře veřejnosti.



Galerie Harfa nabídne návštěvníkům nejen 180 obchodů se značkovou módou a sportovními potřebami, supermarket, restaurace, kavárny a další služby, ale také fitness a wellness centrum s bazénem. Unikátní atrakcí bude veřejně přístupná střešní terasa a zelený park o rozloze 9 500 m2 se zábavním Dinoparkem, dětským hřištěm, ledovou plochou, vodními prvky a dalšími zdroji zábavy pro celou rodinu. „V současné době dosahuje pronajatost obchodních ploch 90 %,“ říká Martin Macháč, ředitel manažerské společnosti Marylance Property Management, která pro developera zajišťuje mimo jiné pronájmy, marketing a technickou správu projektu. „Mix nájemců je přitom nastaven tak, aby nabídl renomované značky, ale také značky nové, které návštěvníci v jiných nákupních centrech nenajdou. Nájemcem, který poprvé vstoupí na český trh právě v Galerii Harfa, je například PURE Fitness. Jedná se o mezinárodní síť fitness a wellness center prvotřídní kvality, která díky zaměření na široké portfolio zákazníků a zajímavým speciálním programům zaujímá dominantní postavení na sousedním polském trhu,“ dodává Martin Macháč.

Čím se chce Galerie Harfa odlišit od jiných obchodních center, to je nabídka volnočasových aktivit. Ty se budou odehrávat zejména na střeše obchodního centra. Dinopark, ledová plocha, audiovizuální a vodní atrakce, trhy, to vše nabídne Galerie Harfa. „Obchodní centra ve světě prošla určitým vývojem a stejný trend můžeme sledovat i v České republice. Nejde už jenom o to, aby zákazník v obchodním centru našel své oblíbené značky, široké spektrum služeb a prodejnu potravin. To zákazník 21. století považuje za standard. Obchodní centrum mu dnes musí nabídnout něco navíc a přesně tímto směrem se ubírá Galerie Harfa,“ uvedl Tamir Winterstein, generální ředitel developerské skupiny Lighthouse Group.

Projekt Galerie Harfa má zajištěné plné financování, a to z vlastních zdrojů developerské skupiny Lighthouse Group a investující banky Eurohypo. Výstavba byla zahájena v létě 2008 přípravnými a výkopovými pracemi a pokračuje podle schváleného harmonogramu prostřednictvím sdružení generálních dodavatelů Metrostav a PORR Česko. Celkové investice do obchodního a zábavního centra činí 150 mil. EUR. „Takto ambiciózní projekt můžeme v dnešní době realizovat především díky našim silným akcionářům GTC, Deutsche Bank, Scorpio a Alliance i díky schopnosti zajistit financování projektu prostřednictvím německé banky Eurohypo. Lokalita, v níž projekt Galerie Harfa připravujeme, má v přímém sousedství multifunkční O2 areny s bezprostředním napojením na stanici metra Českomoravská a na další prvky pražské hromadné dopravy značný potenciál. Obchodní centrum dokonce bude s O2 arenou přímo propojeno pasáží,“ říká Tamir Winterstein. „Věřím – a všechna dosavadní jednání s našimi partnery tomu nasvědčují – že náš projekt bude díky své kvalitě a jedinečnému spojení s O2 arenou úspěšný a že oživí městskou čtvrť, která za nákupy, zábavou, kulturou a sportem přiláká obyvatele nejen z nejbližšího okolí, ale i ze vzdálenějších mimopražských lokalit. Podle průzkumu společnosti Incoma žije v nejširší spádové oblasti přes milion obyvatel,“ dodává Tamir Winterstein.


 


Zdroj: TZ Lighthouse Group, Crest Communications
 
www.galerieharfa.cz
www.lighthousegroup.cz
www.marylance.cz
 

Zadejte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*