Tento projekt byl pro nás atraktivní, protože jsme ho zpracovávaly
jako celek, i s vizuální identitou bistra. Důležitá byla základní barevnost
konceptu – zvolily jsme žlutou, která povzbuzuje smyslové orgány, hlavně chuť a
jako kontrastní barvu černou. Dalším vizuálním prvkem je kruh, z kterého je
složen logotyp bistra. Prostor jsme stylizovaly i do designu světel a celého
podhledu zadní jídelny, kde navozuje pocit louky plné pampelišek.
Bistro je založeno na rychlém stravování z těch nejkvalitnějších surovin
většinou z Bioprodukce. Interiérem se prolíná jednoduchá černobílá kresba
pasoucího se dobytka v horách, luční kvítí, spokojeného býka na toaletách a
sprchy s průzračnou vodou nad pisoárem.
Hrajeme si s kresbou a tisky na plexisklo, někdy na pomezí kýče, s nadhledem
říkáme, že jsme „dovezly kus Švýcarských hor“ k Arbesáku. Nábytek je
vyroben na míru. Kombinujeme materiál masivního dubu a kovových konstrukcí. Používáme
také tahokov jako interiérový a exteriérový prvek, který podkládáme výraznou
žlutou a tvoříme tak prostorovou tapetu.
V současné době majitelé otevřeli druhý podnik v Jičíně pod stejnou značkou s
podobnými interiérovými prvky.
Autorská zpráva
Autor: Michaela Chvojková
Grafika: Petra Novotná Stránská
Petr Tak to záleží na samotném prodejci a výrobci oken, jaké bude mít stanovené dodací lhůty. Protože jemu dodá skla…
Tu technickou pomoc při zakládání první řady je fakt skvělá možnost využít. Ono to zase nestojí nijak moc a není…
Heluz je v podstatě dost populární značka výrobce stavebního materiálu v Česku, hlavně jsou známí svými dobrými izolačními vlastnostmi. Úplně…
Pochybuji, že si dnes ještě někdo dobrovolně vybere dvojsklo...
O tom trojskle nepochybuji. Na to jsem rozhodnutý na 100%, aspoň v tom mám jasno na začátek. Ale vypadá to…