Lokalita H-Park v městské části Brno-Střed od července podstatně navýší své kapacity. Dokončuje se zde výstavba zcela nové části areálu, díky které bude k dispozici dalších 4000 m2 obchodní plochy. Nová budova nabídne zajímavě řešené flexibilní prostory, ve kterých bude možné zařídit showroomy
či kanceláře. Vznikne zde až deset obchodních jednotek o minimální ploše 250 m2, které se variabilně upravují podle potřeb a preferencí uživatelů. Raiffeisen – Leasing novostavbou úspěšně navazuje na první fázi H-Parku, kterou před třemi lety prodal Raiffeisen realitnímu fondu. Dalším přínosem dostavby jsou i nová parkovací místa.
Autorem architektonického provedení druhé fáze H-Parku je kancelář Schindler Seko architekti. Nově vybudované kapacity nadále respektují světelně i konstrukčně velkorysé a komfortní parametry typické pro celou obchodní plochu. H-Park je i díky zajímavému architektonickému řešení a krátké dojezdové vzdálenosti od centra města ideálním prostorem pro prodejny ateliérového či butikového typu, moderní kanceláře či výhodně umístěné sklady.
Druhou fázi výstavby H-Parku financuje a realizuje společnost Raiffeisen – Leasing, která se na oblast nebankovního financování komerčních nemovitostí specializuje. Vloni měla mezi českými nebankovními společnostmi 51% podíl v tomto segmentu. K dřívějším úspěšným nemovitostním projektům
Raiffeisen – Leasing patří například budova Rakouského gymnázia v Praze nebo rezidenční projekt Bydlení Studentská v Plzni. Raiffeisen – Leasing financoval a realizoval i výstavbu první fáze H-Parku.
Projekt 1. fáze H-Park na stránkách ateliéru Schindler Seko architekti
tisková zpráva, Stavbaweb
Myslím, že tvrzení "Počet a rozmístění parkovacích stání bude řešeno s ohledem na místní podmínky a potřeby." je nesplnitelný slib.…
Dobry den,mate prosim jeste v nabidce ronde block? Dekuji Sindelarova
Studie proveditelnosti je nezávazný dokument typu "slibem nezarmoutíš" a už vůbec se v něm nemluví o termínech. Železniční most je…
Tak doufám, že tímto projektem je zachráněn ikonický železniční most pod Vyšehradem - dvakrát za sebou vyhlášená kulturní a technická…
Tak tedy doufám, že tímto projektem je zachráněna (dvakrát za sebou vyhlášená) ikonická kulturní a technická památka - železniční most…