Mezinárodní veletrh bytového textilu a textilu pro veřejný sektor
(kanceláře, hotely a restaurace, nemocnice a interiéry dopravních prostředků)
Frankfurt nad Mohanem, 14.-17. ledna 2009
www.messefrankfurt.com
www.heimtextil.messefrankfurt.com
Segment ložního prádla a koupelnového textilu — počet obdržených registrací slibuje vysokou účast na veletrhu Heimtextil 2009
Hesla „Více čistoty“ a „Více stylu“ vzbuzují zájem evropských výrobců ložního prádla a jejich zákazníků
Heslo veletrhu Heimtextil pro sezónu 2009/2010 „Expext the Unexpected“ soustřeďuje nejnovější trendy do šesti hlavních témat
„Spojení světů“ — žádný jiný veletrh bytového a interiérového textilu nenaplňuje toto heslo více než Heimtextil ve Frankfurtu nad Mohanem. Právě pod tímto mottem bude společnost Messe Frankfurt pořádat 39. ročník této významné světové akce. S celkovým počtem přibližně 2 800 vystavovatelů ze všech koutů světa a 85 000 obchodních návštěvníků ze 124 zemí (v r. 2008) odráží veletrh textilní trh v celé jeho šíři. Proto jsou vyhlídky na příští konání veletrhu od 14. do 17. ledna 2009 více než dobré: „Veletrh Heimtextil nabízí návštěvníkům z oblasti obchodu, průmyslu, architektury a designu nejširší škálu současných textilií vhodných pro dekoraci interiéru. Zastupuje široké spektrum výrobců a nabízí nová i vyzkoušená řešení náročných úkolů, které dnešní trh přináší,“ říká Detlef Braun, člen představenstva společnosti Messe Frankfurt, na téma ohlasů z tohoto sektoru.
Hesla „Více čistoty“ a „Více stylu“ dokazují pestrost světových designů ložního prádla
Vyčlenění designérských produktů pod heslo „Více“ byla většinou vystavovatelů a návštěvníků velmi vřele přivítána, a proto bude pokračovat i v roce 2009. Expozice v halách 9.1 a 9.2 pod heslem „Více čistoty“ a „Více stylu“ představí luxusní bytový textil pro dekoraci „lože“, „koupele“ a „stolu“. „Více čistoty“ znamená klasické designy v menších sériích a své nové kolekce zde předvedou výrobci jako např. Schlossberg, Curt Bauer, Santens a Linum. Poprvé se veletrhu zúčastní dánská firma Tinta, německá společnost Lanui a firma AMR Internacional z Portugalska. Tinta, stejně jako portugalský výrobce koupelnového textilu, NaturaPura Iberica, klade důraz na ekologické materiály. Mezi vystavovatele, kteří se na veletrh opět vracejí, patří takoví renomovaní výrobci, jako je např. Busatti a Timas z Itálie, Hekkert & Van Der Leen International z Holandska a japonská společnost Fujishinkou, kteří veletrh považují za skvělé místo k předvedení svých speciálních marketingových metod. V sektoru „Více stylu“ jsou se svými trendovými a módními nápady zastoupeni výrobci typu Cawö, Sander, Coelima Industrias, Kitan Europe, Daunenstepp, Zucchi, Bassetti, Lyontex a Zambaiti.
Úspěšný segment ‚lůžkovin‘ využívá přednáškový a konferenční sál v hale 8.0
Společnost Messe Frankfurt doplnila sortiment lůžkovin v hale 8.0, hlavní tribuně výrobců ložního prádla a ložních doplňků, referenčním projektem, který se jistě stane středem pozornosti vzhledem ke svému obsahu i formě, protože bude prezentován formou přednášek o kvalitě výrobků a aktuálních tržních tématech, a též prezentací ceny za nejlepšího obchodníka s postelemi, udělované obchodním časopisem Haustex.
Nejvýznamnější vystavovatelé z tohoto oboru, např. firmy Quilts z Dánska, Jorck & Larssen, také z Dánska, Sleepwell Kauffmann a David Fussenegger Textil z Rakouska, D-Breath z Japonska, Ibermanta ze Španělska a němečtí špičkoví výrobci, např. Badenia, sanders.eu, f.a.n. Frankenstolz, Ibena, Fleuresse a Irisette, považují veletrh Heimtextil za nejdůležitější výstavní akci a odborné fórum a již potvrdili svou účast na jeho konání v roce 2009. Těší se na začátek nového obchodního roku: „Loni jsme úspěšně zahájili rok velkým množstvím objednávek z tohoto veletrhu a vzhledem k našim přípravám na rok 2009 jsme přesvědčeni, že na dalším ročníku opět uspějeme,“ říká Björn Schall, marketingový ředitel firmy sanders.eu.
Josef Kölker, obchodní a marketingový ředitel firmy Wilhelm Wülfing říká: „Díky vysoké míře světovosti a ucelenému přehledu o nabízeném sortimentu je Heimtextil stále nejdůležitějším místem pro uzavírání obchodů a získávání inspirace na mezinárodní úrovni.“
Ve shodě se zastoupením „ložních“, „koupelnových“ a „stolních“ designů v segmentu „Více čistoty“ a „Více stylu“ bude v nabídce bytového textilu v hale 9.0, a poprvé i v hale 8.0, doplněn i sortiment výrobců koupelnového textilu. Soustředění těchto výrobků do uvedených hal bude pro návštěvníky obzvlášť příjemné – zkrátí se vzdálenost, kterou za nimi budou muset urazit.
Rostoucí trh textilu pro veřejný sektor
V posledních letech se ukázalo, že veřejné prostory jsou v textilním průmyslu perspektivní a rychle rostoucí odvětví. Veletrh Heimtextil tento vývoj zohlednil vytvořením sekce „Contract Creation“, kterou podporuje vydáním tzv. „Contract Guide“ obsahujícím jména vystavovatelů nabízejících textil pro segmentové a referenční projekty, zvláštními intarziemi na průběžném vodicím koberci, zaměřujícími pozornost návštěvníků na tyto vystavovatele, a on-line platformou „Contract Creations“ na internetové adrese www.contact-contract.com. Platforma byla úspěšně spuštěna u příležitosti veletrhu Heimtextil v roce 2007 a od podzimu letošního roku bude fungovat i jako zdroj dalších zajímavých podkladů a informací pro návštěvníky i vystavovatele.
Heimtextil trendy pro sezónu 2009/2010 obrací pozornost k neočekávanému
Heimtextil trendy pro sezónu 2009/2010 obrací pozornost k neočekávanému
Novou mezinárodní konstelací a předpovědí celkem šesti nových trendů ukazují Heimtextil trendy pravděpodobný směr vývoje v oblasti barev a materiálů v příštích 18 měsících a podle expertů z trendové tabulky bychom měli „očekávat neočekávané“. Za tímto účelem byly jednotlivé vývojové trendy a tendence na současném trhu sdruženy do šesti témat. K návrhářským ateliérům, které připravovaly Heimtextil trendy loni, tj. Alvisi e Alvisi (Itálie), bora.herke stilbüro (Německo), Carlin International (Francie) a stijlinstituut amsterdam (Nizozemí), se letos přidaly DAN Project z Japonska a The Future Laboratory z Velké Británie. Veškeré informace, objednávkové formuláře na knihu trendů (Trend Book) a galerii všech Heimtextil trendů z minulých let najdete na internetové adrese: www.heimtextil-trends.com.
‚Expect the Unexpected‘
Šest trendových témat odráží komplexnost a rozmanitost světa moderního života a vybavení
Heimtextil otvírá internetovou stránku trendů www.heimtextil-trends.com
Pod heslem „Expect the Unexpected“ (Očekávej neočekávané) představil Messe Frankfurt v červenci 2008 u příležitosti výstavy Decorate Life ve Frankfurtu nad Mohanem takřka třem stovkám návrhářů, vývojářů výrobků, výrobců a novinářů trendy veletrhu Heimtextil pro období 2009/2010. Základní myšlenka, která se skrývá za šesti trendovými tématy „Illusionist“, „Time Traveller“, „Fortune Teller“, „Alchimist“, „Witchcraft“ a „Enchanted“, zní: to, co se osvědčilo, znovu promyslet a interpretovat, čímž se narazí na neočekávané. Tato témata reprezentují komplexnost světa obecně a rozmanitost trendových proudů.
Požadavek opustit zaběhlé cesty se zrcadlí i v brožuře Trend Book, kterou letos sestavil a vytvořil stijlinstituut amsterdam — člen mezinárodního týmu Trendtable. Trend Book k veletrhu Heimtextil 2009 vychází poprvé ve formátu časopisu a nabízí kromě popisu trendů formou koláží, ilustrací a obrázků vystaveného zařízení, designů a látek i redakční poznámky k tématům týkajících se designu.
Trend Book poprvé doplňuje přiložený poster s perforovanými barevnicemi, které krátce a výstižně představují trendové proudy slovem i obrazem. Barevnice se stávají ideálním pracovním materiálem pro návrháře a vývojáře produktů, protože budou mít k dispozici nejen proužky s celou paletou barev, ale budou moci jednotlivé barvy oddělit a použít ve vlastních kolážích. Barevnice nabízejí poprvé nejen odstíny Pantone, ale i systém přírodních barev (NCS), založený na čtyřech základních barvách žluté, zelené, červené a modré, který interiéroví návrháři a designéři často využívají.
Věta, která Trend Book uzavírá: „Saving the Planet is not a bad Idea“ je osobním přáním členů týmu Trendtable. „Netýká se pouze přechodu k výrobě a používání zdrojů, které se najdou přímo v daném místě, ale i k používání tradičních způsobů výroby a na recyklaci materiálů jako součást životního cyklu, píše Anne Marie Commandeur. Vznikají tak nové, vzrušující nápady a výrobky — právě ono neočekávané.
Nová internetová stránka se všemi informacemi souvisejícími s trendy veletrhu Heimtextil
Podrobné informace o trendech v textilním vybavení interiérů nabízí nová internetová stránka veletrhu Heimtextil. Na www.heimtextil-trends.com již najdete všechny důležité informace související s trendy veletrhu Heimtextil a týmem Trendtable i archiv s trendy veletrhu Heimtextil od roku 1991. Na nové internetové stránce bude nově umístěn blog o trendech veletrhu Heimtextil, který byl loni spuštěn k veletrhu Heimtextil 2009.
Novináři se mohou zaregistrovat v odkazu Medienportal, čímž získají individuální přístup a mohou si stáhnout aktuální knihu trendů, nebo v ní listovat on-line.
Další informace k loňskému veletrhu Heimtextil 2008 a fotky ke stažení najdete na: www.heimtextil.messefrankfurt.com.
Podrobnosti k šesti tématům trendů veletrhu Heimtextil 2009/2010 nabízí www.heimtextil-trends.com
Údaje o společnosti Messe Frankfurt
S ročním příjmem ve výši 423 mil. EUR (2007) a více než 1400 zaměstnanci po celém světě je Messe Frankfurt největší veletržní a výstavní společností v Německu. Globální síť skupiny čítá 14 dceřiných společností, 5 poboček a 50 mezinárodních obchodních partnerů, kteří zastupují společnost Messe Frankfurt ve 158 zemích světa. Akce pořádané společností Messe Frankfurt se konají na více než 30 místech po celém světě. V roce 2007 skupina Messe Frankfurt zorganizovala celkem 113 veletrhů, z toho 69 mimo území Německa.
V současné době se výstavní centrum rozkládá na ploše 578 000 m2 a zahrnuje 9 výstavních hal a jedno kongresové centrum. Společnost je veřejnoprávní: 60 procent vlastní město Frankfurt a 40 procent spolková země Hesensko.
Další informace na: www.messefrankfurt.com
Zdroj: TZ Happy Materials 2.12.2008
Moc pěkné!
Ještě lepší požární odolnost, což je mega plus, hlavně pro řadovky nebo bytovky. A testy v PAVUS to jen potvrzují…
Kvalitka na úrovni, testy prošli, certifikát mají, všechno na webu najdeš..Není o čem víc si myslím :-)
Teď ještě zlepšili požární odolnost? To už máš jak bunkr ne? :-D Za mě top volba. 👌
A teď je ještě promakanější když jí inovovali :-D Je to dobře že nestojí na místě, ale že se hnou…