Ani v době koronavirové
epidemie se stavebnictví nezastavilo, stavebniny jsou otevřené a stavby i ve
ztížených podmínkách pokračují. Nouzový stav však neumožňuje udržovat průběžné osobní
kontakty s odbornou veřejností a informovat ji o aktuálních produktech a
řešeních. Z toho důvodu připravila společnost James Hardie Europe na duben
sérii několika webinářů. 
Ty jsou určeny obchodníkům,
dodavatelům dřevostaveb nebo modulárních systémů, realizačním firmám,
projektantům a další profesním partnerům a pokrývají všechny hlavní oblasti
podnikání firmy.
Program webinářů
• Požární bezpečnost dřevostaveb  – od detailu
k realizaci v termínu 22. 4. 2020 v 9 hodin.
Cíl webináře – představení problematiky
dřevostaveb z hlediska požární odolnosti a bezpečnosti. Od základních požadavků
přes návrhy, detaily až po řešení. 
• Suché podlahy v dřevostavbách – lehké a přesto
účinné v termínu 29. 4. 2020 v 9 hodin.
Cíl webináře – představení výhod suchých podlah v
dřevostavbách. Od požadavků přes návrh až po řešení.  
• Moderní fasádní systémy pro DŘEVOSTAVBY 
Cíl webináře – představení odvětrávaných fasádních systémů od návrhu až po realizaci. 
• Akustika – silná stránka dřevostaveb 
Cíl webináře – představení problematiky vzduchové a kročejové neprůzvučnosti v konstrukcích dřevostaveb. Od základních pojmů přes požadavky po návrh a realizaci konstrukce. 
Již uskutečněné webináře (Akustika – silná stránka dřevostaveb a Moderní fasádní systémy pro dřevostavby) jsi zájemci
mohou prohlédnout tady, stejná adresa je určena i pro přihlášení na připravované webináře ve
druhé polovině dubna. Zapojení do diskuse a případné dotazy bude možné
v průběhu webináře realizovat formou chatu. Délka trvání je cca hodinu. 
Za tým společnosti James Hardie
Europe se na vaši účast v připravovaných webinářích těší 
Dipl.-Ing.(FH)
Jaroslav Benák, vedoucí technického oddělení. 
 					
										
				
				
			 
                                    






 
 
      
 
 
  
  
  





Pánové, děláte mi radost. Světlíky, jako na Vinohradech a split level v garážích, jako pod Dostavbou národního divadla. Děkuji
Tak do toho rozhodně jděte. Určitě nebudete litovat ;)
Dost uvažujeme o tom smaltovaném skle.
Jde o tiskovou zprávu T-mobile. Kasá se tedy ten, kdo si zasmluvnil jméno arény a kdo má průraznější PR. :-)…
Snad jsem to někde prehledl, aneb kdy dospějeme k tomu, ze se ocení a zmíní i ten, kdo stoji za…