V souladu s celosvětově platným jednotným
způsobem komunikace se zákazníky přistoupil Knauf také v České republice k zásadní
rekonstrukci svých webových stránek. Při zachování původní adresy vytvořil
zcela nový intuitivní design s logickou a rychlou strukturou stránek,
která bude pro všechny návštěvníky nyní jistě inspirativní a příjemnější.
Jako nadnárodní, přesto však stále rodinná společnost, promlouvá
firma Knauf na celém světě ke svým zákazníkům stejnými nástroji a prostředky.
Proto jsou všechny designové úpravy totožné, jako u mateřské společnosti
v Německu. Analogicky s požadavky zákazníků bylo vyvinuto hlavní
navigační menu, které zahrnuje nejdůležitější oblasti portfolia firmy Knauf.
Vyhledávání je nyní jednodušší a rychlejší. Jednotlivé sekce a navigace mezi
nimi jsou uspořádány intuitivně, tak aby každý návštěvník našel velmi rychle vše,
co potřebuje. Nově byla do menu přidána položka referencí, které vystihují
širokou škálu sortimentu a jeho praktického použití, ať již z pohledu typu
použitého materiálu, místa nebo technického řešení. Samozřejmostí je dynamické zobrazení obsahu
stránek, které se automaticky přizpůsobí rozhraní PC, tabletu nebo smart
mobilu. Novinkou jsou rovněž speciální témata věnovaná například akustice nebo
dřevostavbám.
Souběžně se spuštěním nových webových stránek Knauf
komunikuje nově rovněž na všech významných sociálních sítích, to znamená: www.facebook.com/knaufpraha
www.twitter.com/knaufcz
www.youtube.com/knaufpraha
Je to moc krásný projekt :-) A ten důraz na orientaci místností podle světových stran..To dělá v každodenním životě obrovský…
Musím potvrdit..žádná plíseň, žádné tepelné mosty. Funguje skvěle!
Projekt pana Vostrackého sleduju už delší dobu, má opravdu cit pro funkční a zároveň estetické stavby. Tahle není výjimkou.
Takhle má vypadat spolupráce mezi architektem a investorem. Je fajn vidět, že to může fungovat i bez zbytečných komplikací.
Zkušenosti s HELUZ zdivem máme taky pozitivní. Oceňuju, že není potřeba další zateplení. Jednoduchost a efektivita v jednom.