Od stanovení základní marketingové strategie, přes online prezentaci, prezentaci na sociálních sítích až po PR a využití umělé inteligence. Dává architektům, interiérovým designérům, ale stavebním inženýrům, ale i dalším kreativním profesím fundovaný návod, jak být vidět a uspět na konkurenčním trhu a úspěšně komunikovat.
Kniha je doplněna o řadu praktických tipů, příkladů z praxe a řadu odkazů na web, kde je čtenářům k dispozici další online obsah. Knihu graficky navrhla Jana Vahalíková a doplňují ji originální ilustrace Patrika Antczaka, jednoho z nejtalentovanějších českých ilustrátorů nejmladší generace.
Kniha je určena architektům, interiérovým designérům, ale i všem dodavatelům, kteří se v oblasti architektury pohybují. Cenné informace přináší také studentům a začínajícím architektům, kteří vstupují na trh.
Obsah knihy
Marketingová strategie architektury, jak ji připravit a efektivně řídit
Řízení architektonické kanceláře a marketing, klienti a práce s nimi
Obsahová strategie
Vizuální prezentace
Webové stránky
Sociální sítě jako nástroj obchodního úspěchu
Public relations a komunikace s médii
Umělá inteligence a její využití v marketingu
Slovník pojmů marketingu pro architekty a designéry
Seznam literatury a další zdroje
Více o knize najdete tady
Autor: Radek Váňa
Úvodní slovo: Eva Jiřičná
Ilustrace: Patrik Antczak
Grafické zpracování: Jana Vahalíková
Vydavatel: Idealab,
Kniha vyšla pod záštitou České komory architektů
ISBN: 978-80-908740-3-9
Váha: 453 gr.
Formát: 185 x 220 mm
Papír: paperback, zataveno ve fólii
Rozsah: 164 stran
Náklad: 1 000 kusů
Maloobchodní cena: 450 Kč včetně DPH
Tisková zpráva
Více o knize najdete tady
Autor: Radek Váňa
Úvodní slovo: Eva Jiřičná
Ilustrace: Patrik Antczak
Grafické zpracování: Jana Vahalíková
Vydavatel: Idealab,
Kniha vyšla pod záštitou České komory architektů
ISBN: 978-80-908740-3-9
Váha: 453 gr.
Formát: 185 x 220 mm
Papír: paperback, zataveno ve fólii
Rozsah: 164 stran
Náklad: 1 000 kusů
Maloobchodní cena: 450 Kč včetně DPH
Tisková zpráva




















Pánové, děláte mi radost. Světlíky, jako na Vinohradech a split level v garážích, jako pod Dostavbou národního divadla. Děkuji
Tak do toho rozhodně jděte. Určitě nebudete litovat ;)
Dost uvažujeme o tom smaltovaném skle.
Jde o tiskovou zprávu T-mobile. Kasá se tedy ten, kdo si zasmluvnil jméno arény a kdo má průraznější PR. :-)…
Snad jsem to někde prehledl, aneb kdy dospějeme k tomu, ze se ocení a zmíní i ten, kdo stoji za…