Od stanovení základní marketingové strategie, přes online prezentaci, prezentaci na sociálních sítích až po PR a využití umělé inteligence. Dává architektům, interiérovým designérům, ale stavebním inženýrům, ale i dalším kreativním profesím fundovaný návod, jak být vidět a uspět na konkurenčním trhu a úspěšně komunikovat.
Kniha je doplněna o řadu praktických tipů, příkladů z praxe a řadu odkazů na web, kde je čtenářům k dispozici další online obsah. Knihu graficky navrhla Jana Vahalíková a doplňují ji originální ilustrace Patrika Antczaka, jednoho z nejtalentovanějších českých ilustrátorů nejmladší generace.
Kniha je určena architektům, interiérovým designérům, ale i všem dodavatelům, kteří se v oblasti architektury pohybují. Cenné informace přináší také studentům a začínajícím architektům, kteří vstupují na trh.
Obsah knihy
Marketingová strategie architektury, jak ji připravit a efektivně řídit
Řízení architektonické kanceláře a marketing, klienti a práce s nimi
Obsahová strategie
Vizuální prezentace
Webové stránky
Sociální sítě jako nástroj obchodního úspěchu
Public relations a komunikace s médii
Umělá inteligence a její využití v marketingu
Slovník pojmů marketingu pro architekty a designéry
Seznam literatury a další zdroje
Více o knize najdete tady
Autor: Radek Váňa
Úvodní slovo: Eva Jiřičná
Ilustrace: Patrik Antczak
Grafické zpracování: Jana Vahalíková
Vydavatel: Idealab,
Kniha vyšla pod záštitou České komory architektů
ISBN: 978-80-908740-3-9
Váha: 453 gr.
Formát: 185 x 220 mm
Papír: paperback, zataveno ve fólii
Rozsah: 164 stran
Náklad: 1 000 kusů
Maloobchodní cena: 450 Kč včetně DPH
Tisková zpráva
Více o knize najdete tady
Autor: Radek Váňa
Úvodní slovo: Eva Jiřičná
Ilustrace: Patrik Antczak
Grafické zpracování: Jana Vahalíková
Vydavatel: Idealab,
Kniha vyšla pod záštitou České komory architektů
ISBN: 978-80-908740-3-9
Váha: 453 gr.
Formát: 185 x 220 mm
Papír: paperback, zataveno ve fólii
Rozsah: 164 stran
Náklad: 1 000 kusů
Maloobchodní cena: 450 Kč včetně DPH
Tisková zpráva
U Hostivaře jsem podobný problém nezaznamenala, spíš u Pankráce, ale opraveno, děkuji za upozornění.
Design by neměl být samoúčelný. Bytový architekt by měl vědět, co od dveří chce, Jestli něco skrýt, nebo jestli ukázat…
Krásný byt, ale nemůžu si pomoct, vnucuje se mi představa fronty před jediným WC, kdyby všech 6 lidí, kteří tam…
Tady nebyl problém jen se základy, tady museli určitě prskat i pokrývači.
Ať si říká Ústav pro jazyk český co chce, ale alibisticky připustit, že Florenc je TEN, je stejně hloupé, jako…