Při rekonstrukci železniční trati Dětmarovice – Petrovice u Karviné byly instalovány kompozitní rošty a chodníky na několika mostech. Velký most u obce Závada v délce 140 m prochází kompletní rekonstrukcí. Montážníci postupují současně s obnovou ocelové konstrukce a pokládají boční i středové chodníky, rošty do kolejišť v obou směrech. Nízká hmotnost kompozitního materiálu a způsob pokládky umožnil položení kompozitních konstrukcí na polovině mostu jen při pěti výjezdech montážníků.
Projektanti využívají zakrytí kompozitními rošty nejen pro útlum hluku při pojezdu vlaku, ale také pro jejich vysokou odolnost proti chemii i povětrnostním vlivům, dlouhou živostnost bez údržby, nevodivost a také protiskluzový povrch.
U Hostivaře jsem podobný problém nezaznamenala, spíš u Pankráce, ale opraveno, děkuji za upozornění.
Design by neměl být samoúčelný. Bytový architekt by měl vědět, co od dveří chce, Jestli něco skrýt, nebo jestli ukázat…
Krásný byt, ale nemůžu si pomoct, vnucuje se mi představa fronty před jediným WC, kdyby všech 6 lidí, kteří tam…
Tady nebyl problém jen se základy, tady museli určitě prskat i pokrývači.
Ať si říká Ústav pro jazyk český co chce, ale alibisticky připustit, že Florenc je TEN, je stejně hloupé, jako…