Při rekonstrukci železniční trati Dětmarovice – Petrovice u Karviné byly instalovány kompozitní rošty a chodníky na několika mostech. Velký most u obce Závada v délce 140 m prochází kompletní rekonstrukcí. Montážníci postupují současně s obnovou ocelové konstrukce a pokládají boční i středové chodníky, rošty do kolejišť v obou směrech. Nízká hmotnost kompozitního materiálu a způsob pokládky umožnil položení kompozitních konstrukcí na polovině mostu jen při pěti výjezdech montážníků.
Projektanti využívají zakrytí kompozitními rošty nejen pro útlum hluku při pojezdu vlaku, ale také pro jejich vysokou odolnost proti chemii i povětrnostním vlivům, dlouhou živostnost bez údržby, nevodivost a také protiskluzový povrch.
Náměstí je katastrofa - dříve v parku se stromy seděli lidé, dneska je tam žhavá pláň kam kdo němu tak…
Děkuji za skvělý článek o perfektní technologii a materiálu. Jenom malá poznámka: Egypt není Dálný východ.
Vím, že článek je o něčem jiném, ale tato fasáda je ukázkou absolutního nedostatku vkusu. Dát do štítu větší okna…
Jak daleko od sebe na té VRT vlastně budou zastávky? Stihne se vlak vůbec rozject? Podle výpočtu cestujících to vypadá,…
Asi u profíků, aby si dobráci neublížili.