V každém servisním středisku pro osobní i
nákladní vozy potřebují mít technici zajištěno svedení odkapávané dešťové vody
a také zachycení náhodných úkapů oleje z aut. Bez nutnosti vytvoření náročnější
dvojité podlahy je možné svést tekutiny do nízkých, systémových žlabů MEA PG
EVO. V pracovním prostoru tak nedochází ke znečištění plochy a následně ani
ke kontaminaci půdy.
V servisním středisku pro TIR vozy na D1 byly
instalovány vypařovací žlaby MEA PG PG150 EVO, které jsou z kompozitních
materiálů. Kompozitní materiál je vyroben z polyesterové pryskyřice
v kombinaci se skelnými vlákny, které tvoří cca 65 % objemu. Žlaby
tak mají nízkou váhu, nepodléhají korozi ani chemickým přípravkům a jsou lehké.
Podle druhu finálního povrchu jsou k dispozici ve
dvojím provedení OS/AS. Velkou výhodou žlabů PG EVO je nízká výška žlabů – jen 30
mm, které nezasahují do stropní konstrukce ani při vícepatrových garážích.
Důležitým faktorem je i snadná montáž segmentů o délce 3 m, jejich jednoduchá
údržba a spolehlivost.
Technické podrobnosti vypařovacích žlabů PG
150 EVO/A najdete ZDE.
podle podkladů společnosti MEA Water Management
Určitě souhlasím! Sklo obecně působí velmi elegantně a když se k tomu přidá podsvícení a digitální potisk, vzniká z toho…
Podsvětlená stěna z digitálně potištěného skla působí opravdu stylově a dodává prostoru jedinečnou atmosféru. Takové inovace posouvají standardy v oblasti…
Zajímavé řešení, které ukazuje, že sklo už dávno není jen o průhlednosti. Digitální potisk v kombinaci s podsvícením působí velmi…
Okolo stejné fasády jezdím do práce, Minulé léto úplně uschla. Že by taky experiment? V každém případě teď už zase…
Tak tohle vypadá fakt dobře. Občas se vážně nestačím divit, s jakými inovacemi firmy přicházejí.