V každém servisním středisku pro osobní i
nákladní vozy potřebují mít technici zajištěno svedení odkapávané dešťové vody
a také zachycení náhodných úkapů oleje z aut. Bez nutnosti vytvoření náročnější
dvojité podlahy je možné svést tekutiny do nízkých, systémových žlabů MEA PG
EVO. V pracovním prostoru tak nedochází ke znečištění plochy a následně ani
ke kontaminaci půdy.
V servisním středisku pro TIR vozy na D1 byly
instalovány vypařovací žlaby MEA PG PG150 EVO, které jsou z kompozitních
materiálů. Kompozitní materiál je vyroben z polyesterové pryskyřice
v kombinaci se skelnými vlákny, které tvoří cca 65 % objemu. Žlaby
tak mají nízkou váhu, nepodléhají korozi ani chemickým přípravkům a jsou lehké.
Podle druhu finálního povrchu jsou k dispozici ve
dvojím provedení OS/AS. Velkou výhodou žlabů PG EVO je nízká výška žlabů – jen 30
mm, které nezasahují do stropní konstrukce ani při vícepatrových garážích.
Důležitým faktorem je i snadná montáž segmentů o délce 3 m, jejich jednoduchá
údržba a spolehlivost.
Technické podrobnosti vypařovacích žlabů PG
150 EVO/A najdete ZDE.
podle podkladů společnosti MEA Water Management
Náměstí je katastrofa - dříve v parku se stromy seděli lidé, dneska je tam žhavá pláň kam kdo němu tak…
Děkuji za skvělý článek o perfektní technologii a materiálu. Jenom malá poznámka: Egypt není Dálný východ.
Vím, že článek je o něčem jiném, ale tato fasáda je ukázkou absolutního nedostatku vkusu. Dát do štítu větší okna…
Jak daleko od sebe na té VRT vlastně budou zastávky? Stihne se vlak vůbec rozject? Podle výpočtu cestujících to vypadá,…
Asi u profíků, aby si dobráci neublížili.