V každém servisním středisku pro osobní i
nákladní vozy potřebují mít technici zajištěno svedení odkapávané dešťové vody
a také zachycení náhodných úkapů oleje z aut. Bez nutnosti vytvoření náročnější
dvojité podlahy je možné svést tekutiny do nízkých, systémových žlabů MEA PG
EVO. V pracovním prostoru tak nedochází ke znečištění plochy a následně ani
ke kontaminaci půdy.
V servisním středisku pro TIR vozy na D1 byly
instalovány vypařovací žlaby MEA PG PG150 EVO, které jsou z kompozitních
materiálů. Kompozitní materiál je vyroben z polyesterové pryskyřice
v kombinaci se skelnými vlákny, které tvoří cca 65 % objemu. Žlaby
tak mají nízkou váhu, nepodléhají korozi ani chemickým přípravkům a jsou lehké.
Podle druhu finálního povrchu jsou k dispozici ve
dvojím provedení OS/AS. Velkou výhodou žlabů PG EVO je nízká výška žlabů – jen 30
mm, které nezasahují do stropní konstrukce ani při vícepatrových garážích.
Důležitým faktorem je i snadná montáž segmentů o délce 3 m, jejich jednoduchá
údržba a spolehlivost.
Technické podrobnosti vypařovacích žlabů PG
150 EVO/A najdete ZDE.
podle podkladů společnosti MEA Water Management
Myslím, že tvrzení "Počet a rozmístění parkovacích stání bude řešeno s ohledem na místní podmínky a potřeby." je nesplnitelný slib.…
Dobry den,mate prosim jeste v nabidce ronde block? Dekuji Sindelarova
Studie proveditelnosti je nezávazný dokument typu "slibem nezarmoutíš" a už vůbec se v něm nemluví o termínech. Železniční most je…
Tak doufám, že tímto projektem je zachráněn ikonický železniční most pod Vyšehradem - dvakrát za sebou vyhlášená kulturní a technická…
Tak tedy doufám, že tímto projektem je zachráněna (dvakrát za sebou vyhlášená) ikonická kulturní a technická památka - železniční most…